czwartek, 2 maja 2013

Multikolor i Francja-elegancja


Kolejne makarony w natarciu ;)
Z tej ślicznej wełny wyszedł niezwykle kolorowy komplecik z motylami :)
Na naszyjniku wylądował znany już Wam motylek w formie broszki, a na bransoletce - znacznie mniejszy jako zawieszka.


Francja - elegancja powstała z cieniowanej wełenki w fioletowym i brązowym odcieniu.

Naszyjnik ozdobiony jest broszką z kameą, więc można ja przepiąć w inne miejsce.


Bransoletkę ozdobiłam ceramicznymi koralikami i zawieszka z więżą Eiffla.


Całość prezentuje się fantastycznie :)

Kolejne makaron są już zrobione, ale czekają na wykończenie, bo zakopałam się w szycie korzystając z wolności 2-dniowej od dzieci.
Plany mieliśmy zupełnie inne, ale paskudna pogoda skutecznie je zmieniła :(
Może chociaż weekend będzie cieplejszy i słoneczny ?
Tego Wam i sobie życzę!

Pozdrawiam

20 komentarzy:

Iwona Spychała pisze...

Prześliczne te Twoje makarony! :)

Lore Art pisze...

Jakie genialne makarony! Super sprawa :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękna biżuteria!

ystin pisze...

świetne komplety. Francja-elegancja super!

Atramk pisze...

Witaj!

Bardzo podobają mi się takie dodatki. Te, które zrobiłaś mają ślicznie dobrane kolory i ozdoby. Uwielbiam motyle i te przypadły mi najbardziej do gustu.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mojej Rozdawajki:

http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/2013/04/pierwsza-rozdawajka.html

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniale :)

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Świetne komplety :)

Avrea pisze...

świetne makarony :)
a pogoda rzeczywiście nie dopisała :(

madebymali pisze...

Bardzo ładne:)taki mi się kiedyś marzy:)Jak będzie więcej czasu to zakupić sobie muszę sprzęt do robienia takich piękności.

olllq pisze...

Super! Widzę nie tracisz ni minuty , pomysłów cała masa.

Puszkova pisze...

Przepiękne!

ania121971 pisze...

Świetne biżu..Makarony...fajna nazwa:)

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję :)

Mazmika pisze...

Multikolor jest fantastyczny! Rozkręcasz się widzę...
Pozdrawiam

ashki pisze...

Naprawdę wypasione są te komplety. A ten drugi naj bo ma moje kolorki:)

Marta pisze...

Fantastyczne komplety!

mru pisze...

świetnie takie makarony wyglądają :D

ZHOBEYDA pisze...

HOLA, COMO STAS? TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME TAMBIÉN, SIEMPRE SERAS BIENVENIDA.. ANÍMATE.. BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
ZHOBEYD@....

Unknown pisze...

super makarony.też bym chciała takie cuda robić!

Gosia pisze...

Genialne, nie wiedziałam że można z nich zrobić tak ciekawą biżuterie.

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...