środa, 14 listopada 2012

Jeżeli marzniecie...

... to ja mam na to sposób !
Trzeba założyć cieplutkie kapcie,
zrobić sobie czekoladę albo ulubioną ciepłą herbatkę w fajnym kubeczku...


... usiąść wygodnie w ulubionym domowym zaciszu,
 najlepiej z fajną podusią pod pleckami, 
a zaraz przybiegną przytulić się sympatyczne zwierzaki - niebieskooki kot upodobał sobie niebieski kapcie, a beżowy piesek - beżową poduszkę ;)


Jeszcze można sobie podjeść na przykład dobrego bigosiku z tegorocznymi suszonymi grzybkami :)


Czyli krótko mówiąc - 
zapraszam Was na candy :)

Do zgarnięcia są dwa zestawy na zimne wieczory, do których dołożę po słoiczku suszonych grzybków :)
Chętni proszeni są o komentarz pod postem najpóźniej do 8 XII i aktywny banerek na blogu (bądź pozostawienie @, jeżeli ktoś go nie ma).
Pierwszy laureat zostanie wyłoniony spośród moich Obserwatorów, którzy pozostawią komentarz pod tym postem. Drugi zestaw powędruje do osoby wylosowanej spośród wszystkich tu komentujących.

No to - komuuu, komuuu... :D

* * * * *
A to prezent, który przyleciał do mnie od brydzi :)
Gustownie zapakowany...


Wiedziałam, że będzie śliczny, ale, że wywoła AŻ TAKIE wrażenie na wszystkich domownikach - nie przypuszczałam!


Ale czemu tu się dziwić?
Zobaczcie sami to cudo!



Dziękuję Brydziu :D

Przepiśnik był moim prezentem, natomiast Młodej zafundowałam czapę-sowę od Ani .
Jest cudowna i ciepła, a córa ja uwielbia!
Zdjęcie pożyczyłam od Ani, bo zrobienie fotki u mnie graniczy z cudem - mam dziecko z tych, co to "pojawiam się i znikam" ze względu na zajęcia dodatkowe ;)


Robi w niej furorę, a wyjście z nią kończy się okrzykami koleżanek na pół ulicy w stylu
"Basiaaaa, czeeeść! Ale masz fajnąąą/suuuper/extra (do wyboru) czapęęę!",
ewentualnie komentarzami nastolatków w stylu
"Tyyy, pa, ale ta mała ma zaj...stą czapkę" :^^
Jak ktoś nie ma prezentu dla fana sówek, to niech leci do Ani - polecam :)

Pozdrawiam serdecznie

268 komentarzy:

1 – 200 z 268   Nowsze›   Najnowsze»
AgA pisze...

no, no, jak tu miło. Czapka naprawdę zaj...sta :)

Anonimowy pisze...

Ustawiam się w kolejce po cukieraski ;)
Przepiśnik i czapeczka - cudo ! :)))

Pozdrawiam,
mika <3

Peninia / Gosia pisze...

I ja też się ustawiam...bo takie kapucie to by mi się bardzo przydały:))Śliczne:))

Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com

burana25 pisze...

Cudowności!!!!! Oj, tak, tak, a tak mi marzną stópki :-))) Ustawiam się w kolejce :-)))

Aguska31 pisze...

Czapeczka sliczniutka :) Ojj fajne prezenciki dostalas :) I jaki tam sliczny kocik siedzi :) a papucie to moje skryte marzenie :) Same slicznosci u Ciebie :) Pozdrawiam

Agnieszka pisze...

ustawiam się i ja, bo słodkości znowu smakowite :)

agniemat pisze...

Jak zobaczyłam zdjęcie to Ci pozazdrościłam tych cudowności a jak poczytałam , że je rozdajesz no to po prostu nie mogę się oprzeć.
Staję do kolejki i liczę na szczęście:)
Czapka po prostu HIT Zimy!
Pozdrawiam
Agnieszka

Agnieszka pisze...

hmmm mam pytanie techniczne: na banerku widnieje data 9 grudnia, a w treści 14 grudnia... która data jest właściwa?

Ewa pisze...

Kasiu czapucha faktycznie zaj....sta :) Przepiśnik taki że kopara spada z wrażenia. A w kolejce ustawię się dopiero, gdy wyjdzie paczka ode mnie - zdjęcie się oprawia, może WRESZCIE wywiążę się z moich zobowiązań :*

Kasia pisze...

zgłaszam się i ja po zestaw rozgrzewający! zmarzlina ze mnie okrutna, ongiś pieszczotliwie nazywana z bajki jakiejś "Arktosem" więc szczególnie kapciuchy by mi się przydały :))

Kasia z Różności pisze...

Agilion - już poprawiłam, dzięki :)

Unknown pisze...

Ja chce , ja chce! :D
nutinka112@gmail.com

Kasia Gawęda-Białostocka pisze...

Zgłaszam się z wielką chęcią! Piękne zestawy! Obserwuję już od jakiegoś czasu ;). Pozdrawiam!

impresja pisze...

Co rusz to piękniejsze candy! :) Jestem obserwująca i zaglądająca, więc chętnie ustawię się w kolejeczce :)
A ponieważ kocham kiciusie to właśnie ten drugi zestawik byłby moim marzeniem :)
Pozdrawiam!

PS. Piękne prezenty :)

Maria pisze...

od razu ustawiam sie w kolejce, co bym potem nie zapomniała :)

Fajowy przepiśnik, a czapa zajefajna :)

Asica-Łasica pisze...

Same cudowności :) Ja jestem zmarźluch a takie cukierasy na pewno by mnie rozgrzały :) Zapisuję się więc z miłą chęcią :) A przepiśnik jest naprawdę świetny i ta czapka też. Pozdrawiam :)

olllq pisze...

Czapka jest zarąbista !
Zestawy , które przygotowałaś kuszą jak diabli , nie można przejść obojętnie , więc ... No dam się wylosować , a co ;)

Oskar pisze...

slicznie tu u Ciebie, bede czescie wpadac.

Tenshi pisze...

Równiez zapisuję się na zestawik. Cudne są oba! Idealne na zimowe wieczory :)

PAKMA pisze...

Ale slodkosci przepiekne rozdajesz, no no no :) Chetna jestem bardzo!!!!
Pozdrawiam serdecznie i czekam na losowanie :)

Chaga pisze...

Hi, hi zmarźlak ze mnie straszny, więc jak najbardziej jestem chętna :)))

ania pisze...

Zestawy przepiekne wiec grzecznie staje w kolejce. Kubeczek przyda się do herbatki przed snem,podusia do utulenai do snu,kapciuszki by nóżki nie marżły,a przytulanka jak zrobi się smutno to mozna przytulić do serduszka ;) Przepiśnik niesamowity,a czapka dla pociechy oryginalna :)

Marta pisze...

Kochan co za wspaniałości, staję grzecznie w kolejce i trzymam kciuki.
Sowia czapa - genialna!

Aninkowo pisze...

Super zestawy do wygrania :) Zapiszę się w ramach pocieszenia bo nagrody przesympatyczne. :D
Wymianka zachwycająca ale tak to jest jak wymieniają się zdolne osoby :)
banerek będzie na ANINKOWIE :)
pozdrawiam serdecznie!

ciche marzenia...ciii... pisze...

Oczywiście nie może mnie tu zabraknąć:)śliczności, pozdrawiam

Justyna pisze...

Grzechem by było nie stanąć tu w kolejce , więc się grzecznie ustawiam w ogonku :)

Czapka zar.... sama bym taką ubrała ;)

pozdrawiam

szyciownia pisze...

witaj po długiej nieobecności, miło wrócić w tak cieple i piękne miejsca jak Twoja stronka, czapa świetna!Pozdrawiam serdecznie!

Anonimowy pisze...

witam,

nie lubie zimy!/lubię podziwiać piękne widoki, ale raczej przez okno, kiedy popijam sobie ciepłą herbatę, a ognień 'tańczy" w kominku- jestem zmarzluch i tyle/więc takie sliczne kapcie kuszą mnie, że hej!/. Jeśli można z radością ustawiam się w kolejce.Serdecznie pozdrawiam
Boguśka
bogda.jurzak@onet.pl

Unknown pisze...

Ustawiam się w kolejce. Można wybrać I zestawik ? Cudeńko... Pozdrawiam.

ANKO pisze...

A ja proponuję gorącą czekoladę, kocyk i kapcioszki, a i oczywiście jakąś dobrą książkę :)

Ulotne Chwile pisze...

Witaj Kasia
Jak zajrzałam do Ciebie to zaraz mi się cieplej zrobiło:)
Super było by wygrać taki cudny komplecik:)szczególnie ten pierwszy z różowymi paputkami:)
Ściskam

Unknown pisze...

Ustawiam się w kolejce :-)
A zimno mi ostatnio cały czas, więc zestaw rozgrzewający na pewno przydałby się mnie :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

O jeju jeju, czy to możliwe??? Jako mała dziewczynka chadzałam w takich papciochach u Babci , ależ bym chciała znów takie ubrać ;) Spróbuję szczęścia aż mi serce zatrzepotało jak je zobaczyłam ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na candy ;)

Dagmara pisze...

Zdecydowanie jestem na tak!!! Zapisuję się bo bardzo lubię Twoje poduchy,a i kapcie i kubeczek i przytulanka bardzo się przydadzą:))) pozdrawiam D.

Diablica pisze...

dawno sie nie bawiłam wiec pora sie zapisac.
tak wiec staje grzecznie w kolejce.
ps. czapa bomba a notes czaderski
Pozdrawiam ;)

2malina2 pisze...

Szybko się zgłaszam , bo zaraz długaśna kolejka się zrobi :)

Monika pisze...

Rajciu ! Rety! Rewelacyjne są te gadżety! Kolejka już długa,ale...może mi się uda:)

Pozdrawiam!

Joanna pisze...

Z miłą chęcią zapisuje się po słodkości.
Pozdrawiam serdecznie:)

Agnieszka pisze...

Nie ma za co :)))

Gosia-Stare Pianino pisze...

Zapisuję się:))

Avrea pisze...

mi mi mi zanim pójdziesz do domu ;)
i cudne rzeczy dostałaś , a czapa niesamowita :)
pozdrwaiam
Ag

Unknown pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział w candy :) Wspaniałe rzeczy do wygrania!
Pozdrawiam :)

DUDUSIOWA DUSZA pisze...

ZNOWU STAJĘ W KOLEJCE CHOCIAŻ POSTOJĘ.POSIADANIE JAKIEJŚ TWOJEJ RZECZY JEST OGROMNYM ZASZCZYTEM.POZDRAWIAM

sosnowygaik pisze...

Z chęcią i ja przyłączę się do zabawy. Bardzo podoba mi się zestaw z kotkiem. Fajna ta sowia czapeczka. Pozdrawiam:)

Nasza Trójka pisze...

Z przyjemnością wezmę udział w candy ;-)
dodałam do obs. i banerek także :)
Pozdrawiam.

ovillo pisze...

Mnie, mnie!

mebelina pisze...

ale cuda przygotowałaś! wszystko s Liczne i poduszeczki i zwierzątka i kapcioszki i te kubeczki! zapisuję się:)
bardzo ładny przepiśnik a czapka nie dziwię się że robi furorę:)

Livia pisze...

I ja tez ustawię się w kolejce. A przy okazji zapraszam na candy do siebie:-)

kgosia pisze...

Oczywiście ustawiam się w kolejce :)
Czapa świetna

Beata pisze...

Ja też do kolejki się ustawiam :) Marznę zawsze, a taki zestaw jak pierwszy bardzo by mnie rozgrzał :)

Myśli pisane pisze...

skusiłaś mnie. dla tekiego zmarzlucha, jak ja , co nawet w lecie śpi w skarpetkach to cudeńka są w sam raz i nic się nie zmarnuje.
Czapa faktycznie zajefajna ;-)

anuk_pl pisze...

Ustawiam się po pierwszy cudny zestawik :) Czapuchna jest świetna! No a przepiśniku zazdroszczę! :)

alojs pisze...

Zawsze jak tu zaglądam robi mi się ciepło na sercu i tak wogóle. Zima mi nie straszna jak widzę takie cudeńka. Tak trzymaj. Ustawiam się również w kolejce choć widzę,że bardzo długa. Pozdrawiam cieplutko :)

Maryś pisze...

Kurcze, byś nie napisała o tych grzybach - to pewnie bym podlinkowała baner u siebie i tyle, a tak staje w tej kolejce i ślina mi kapie do pępka :D :D :D

Foczix pisze...

Ja też dołączam do tej długiej kolejki :)

Wiewióra pisze...

ależ zimowe cudeńka rozdajesz!!! przydał by mi się taki magiczny zestaw dla ciała i dla duszy :) pozdrawiam cieplutko i liczę na łut szczęścia jako obserwatorka i komentatorka :)

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Mnie przekonuje pierwsze zdjęcie :-) z takim zestawem nawet srogie mrozy nie straszne ;-) a pięknej wygranej gratuluję! Pozdrawiam

Atina pisze...

Na takie ciepłe umilacze w zimne dni jak najbardziej się ustawiam. Zestawy piękne obydwa.
Czapa rewelacyjne a notesik przefajnisty.

Katarzyna pisze...

Ale cudeńka - zgłaszam się! :)

gogunia3@wp.pl

fafarfalla pisze...

rajuśku! rewelacyjne candy :) aż mi cieplutko jak patrzę na zdjęcia :)
notes i czapeczka - super :)

SzycieUli / UlaSewing pisze...

do ciepłego candy chętnie się wpisuję :) sówka rzeczywiście jest czadowa :)

Aneta pisze...

zapisuję się z przyjemnością...
a sówka i przepiśnik super...

klamaja pisze...

Z takim zestawem to wieczory niestraszne,w ciepłych kapcioszkach z kubeczkiem ciepłej herbatki , wylegując się na mięciusieńkiej podusi, a i było by się nawet do kogo utulić :D o tak czapa boska :D
Zapisuje się i pozdrawiam.. Kinga
klamaja.blogspot.com

Marta pisze...

Jakie cudeńka! :) Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
martabudzinska@o2.pl
A prezenty dostałyście cudne! Przepiśnik piękny, a czapa to aż słów brak, by opisać :D Rewelacja!
Pozdrowienia :*

Matrioshka pisze...

Po takie cudności i ja się ustawiam :D
popugay38@gmail.com

Modrak pisze...

Czapka rzeczywiście robi wrażenie!

Fajne fanty w candy, szczególnie beżowy piesek wpadł mi w oko.
Zapisuję się więc i zapraszam do mnie po wyróżnienie :).

jo@śka pisze...

Oj, ale tłok! Mimo to ustawiam się w kolejce, bo zestawy cudne :)

suriart pisze...

Ja też staję w kolejce:) Takie cudne cudowności to ja to muszę mieć:)

Qra Domowa pisze...

oj:))) kapciuch cudne:))))Stoję i ja grzecznie:)))

Zuza pisze...

Bardzo chętnie zapiszę się do kolejki;)

inga pisze...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
hugs
Gerda

KropkaPL pisze...

No rewelacja! Zapisuję się i ja, jestem też obserwatorką (na blogu oczywiście też wszystko jest). Sama nie wiem co piękniejsze, wszystko, a najbardziej chyba Twoje dłonie, które takie cuda czynią :)

Pozdrawiam,
Madlen

Jomo pisze...

O rany Kasieńko tak tu tłoczno, jak w porannym autobusie. Zawisnę nad kimś, nawet przy drzwiach samych, nawet jedną nogą ale być TU muszę!

Prezenty przepiękne!!!

Buziaki posyłam :*

przezrozoweokulary pisze...

cukierasy nieziemskie ustawiam sie w kolejce! a czapa cudna tez choruje na nia dla mojej córeczki !

Lawendowy Blog pisze...

Ale ekstra super prezenty ustawię się w długaśną kolejke może się uda. Bardzo fajna czapa sówka to córeczka ma radochę:) Pozdrawiam

Beaśka pisze...

Jeżeli przyjmujesz wyróżnienia i bierzesz udział w blogowych zabawach - zapraszam:)

Martyna R. pisze...

Zestaw pierwszy jest cudowny, zapisuję się! mar.rydz@wp.pl

Miss_kerly pisze...

O jacie!! Jakie piękności! Potulnie staję w kolejeczce licząc na odrobinę szczęścia:) Zazdroszczę też tych cudności, które dostałaś:D

paulina mleczko pisze...

Kasiu to ja staję do kolejki:) Ale jeśli uda Ci się groszkowe kubeczki kupić, to będę musiała zrezygnować z zabawy, co by innym nie odbierać przyjemności! chociaż Twoje poduchy strasznie kuszą!Szczególnie ta beżowa w czarne kwiaty - cudna!

Gwinoic pisze...

Poczułam się skuszona;) zapisuję się:)

hsd pisze...

Zapisuję się również.
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Kochana, Twoje grzybki zapachniały aż u mnie i zaprosiły na zabawę do Ciebie. W kolejeczce się więc ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

Ivalia pisze...

Zapach grzybów mnie ściągnął ;)))
Pierwszy zestaw zdecydowanie mój :)))Postoję grzecznie, poczekam i zobaczę co z tego wyniknie;)))

Przy okazji - pracowita jesteś niesłychanie, wręcz nieprzyzwoicie ;)))

magdalenia pisze...

Kasiu, ja jak zwykle gdzieś na szarym końcu staję po Twoje cukierasy ale z dziką nadzieją, że może je przygarnę:) Świetne zestawy poczyniłaś a prezentu od brydzi Ci okrutnie zazdroszczę!!!!
buziaki,

Iga pisze...

Staje w kolejce i marzę o wygranej:) Trzymam mocno kciuki:) Piękne candy :) Pozdrawiam serdecznie

AsiaB pisze...

Ale śliczności:)Chętnie się dopiszę:)

JuWika pisze...

Trafiłam przez przypadek, zostanę na dłużej :) Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na moje Candy .

Kre-Akcja pisze...

Od razu cieplej sie robi, jak widzi się takie wspaniałości. Oczywiście licze na szczęśliwy los :)
Pozdrawiam

Joanna pisze...

Oj czekolada na gorąco z takim zestaw to podwójna przyjemność. Zapisuję się. Pozdrawiam

Wyspa snów pisze...

A ja chcę grzyby:) Bo w tym roku mam zero nul i nawiet bigosu sobie nagotować nie mogę :( No i te kapcioszki przypominają mi babcine, która nam na drutach jesienią robiła. Och jaką przyjemność mi tymi kapcioszkami zrobiłaś :-) Banerek na Wyspie Snów

Nikasza pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
A reszcie uczestnikom życzę powodzenia.

Etoile pisze...

zapisuje się na candy, cudowne zestawy, obserwuję już od dawna

Ef pisze...

Zgłaszam się
Obserwuję jako Ef
efa_88@wp.pl

Krasnaya pisze...

Czapka wymiata, a przepiśnik to istne cudo.

Ponieważ ciepełka nigdy za dużo staję w kolejce :)

Pozdrawiam!

Maria Broniewska pisze...

To ja też w kolejeczce zestaw zimowo-wieczorny;) Banerek na blogu gotowy:)

Piotr_I_Marta pisze...

Sówka super!

A na candy z chęcią się zapiszę! ;)

toffi9@op.pl

sylwiitwory pisze...

Ale się pośmiałam z różnicy wypowiedzi młodszych i starszych :)
Czapka jest świetna :) Wspaniały prezent od Brydzi...
a odnośnie candy, z przyjemnością się zapisuję do zestawu różowego. Niech mi się poszczęści!
Ach... )
Pozdrawiam

Decu Style pisze...

Śliczne te rzeczy :) Może uda mi się być ich nową właścicielką :)
Chętnie bym z nimi spędzała zimowe wieczory :)

Portiferole pisze...

Ależ się rozmarzyłam jak czytałam opis :) Bardzo chetnie stanę w kolejce po Twojego cukierka :) zapraszam także na świateczną rozdawajkę u mnie :) Pozdrawiam

Malgo pisze...

Kolejka długa ale i jak się ustawiam w niej :)

Puchatka pisze...

Nawet długa kolejka nie odstraszy przy takich cudach :))

Anonimowy pisze...

uwielbiam grzybki ^^
Angelika
a_rey@wp.pl

Ilonusek pisze...

my też, my też chcemy!!
baner jest :)
ilonkak@wp.pl

JoLis pisze...

witam:)
WOW!! jakie cudeńka!! mniam mniam pyszne słodziaki:):) z chęcią bym przygarła kotecka i te niebieskie buciki... toż to mój najulubieńszy kolor!:) czyli zapisuję się na takie cukiereczki:)
Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

Piecuchowo pisze...

zapisuje się z wielką przyjemnością, piękności przygotowałaś, to już się zimy nie boimy:). Zapraszam cie na moja zabawę tez do 9 grudnia, to moje urodziny to może mi szczęście dopisze? w każdym mąć razie trzymam mocno kciuki.

Marzena pisze...

Rany! Ten pierwszy w brązach to mi się marzy

gagatka pisze...

Mi taż sie marzy taki jeden:). Ustawiam się w kolejce, choć tak tu ciasno, że trzeba mieć duuuużo szczęścia w losowaniu.
Pozdrawiam serdecznie:)

agaklosiewicz@wp.pl

raeszka pisze...

Cudne prezenty dla nas przygotowałaś :).

Mam nadzieję, że będę jedną ze szczęściar :).

Zapisuję się z wielką chęcią :).

Madeleine pisze...

Zgłaszam się do candy :)

DoroteaArt pisze...

Zgłaszam się i Ja ;)

Unknown pisze...

http://pismavoblaka.blogspot.com/
Можно з вами ? це чудова цукерка )

awona_73 pisze...

Świetne prezenty :)
Ustawiam się w kolejce, chciałabym być 113 - udało się ?!?
Pozdrawiam- Iwona.

Dotka pisze...

Dołączam do zabawy i zapraszam na swojego bloga ;)

Anonimowy pisze...

Super prace, zglaszam się także. a8a@tlen.pl
Agata

Bożena pisze...

ja tak chce....ja..ja..czapka zarąbista...a przepiśnik genialny! dopisuję się ..pozdarwiam

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Wspaniałe zestawy - ustawiam się grzecznie w kolejce :)
Czapa bossska a ten przepiśnik cudowny !
Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

pollynka pisze...

Zapisuje się i pozdrawiam :)

aggie171 pisze...

Zapisuję się i ja;)
aggie171@wp.pl
Pozdrawiam.
Kotek z drugiego zestawu jest przecudny!

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

cudowne candy :) podobnie jak Twój cały blog :)i ja się ustawiam :)

MuStories pisze...

MNIE! :))

banerek na pasku bocznym

http://make-up-stories.blogspot.com/

mój mail: jagoda.bemben@gmail.com

Aneta J pisze...

śliczna nagroda Zapisuje sie atena20@poczta.onet.pl

Wełniany Zakątek pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie.

[Kasia] pisze...

Jestem okropnym zmarzluchem- właśnie teraz dygoce mimo, że mam na sobie ciepłą bluzę :P Zapisuję się więc - może mnie to candy odrobinkę rozgrzeje ;-)

Alexandra pisze...

I mnie tu zabraknąć nie może bo zmarźluch zimą ze mnie okropny.
A zestaw z pieskiem mnie zauroczył.

Vera pisze...

Хочу участвовать!Принимаете?
http://veh07.blogspot.com/

Vera pisze...

Chcę wziąć udział! Akceptowane?
http://veh07.blogspot.com/

Aga2201 pisze...

Ten piesek,to jakieś cudeńko,reszta taż oczywiście śliczna;))

lapappilon pisze...

hello!
I want to play with you...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

lapappilon pisze...

hello!
I want to play with you...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Anonimowy pisze...

Czapka rzeczywiście cudowna :)I przepiśnik też ;) Też o takim marzę :)
Chętnie wezmę udział w candy :) Super rzeczy rozdajesz!

Pozdrawiam,
Nadia

nadi.a@wp.pl

pomieszane-poplątane pisze...

Odkąd zobaczyłam te śliczne kapciuszki to moje stopy kręcą się niespokojnie pod stołem:) pewnie chciały by włożyć te cieplutkie śliczności:)a picie herbatki w tak doborowym towarzystwie to sama przyjemność:)

Unknown pisze...

Wezmę udział :)

Paubia pisze...

ustawiam się w kolejce :)

bcmonika pisze...

marina_niki@mail.ru

barbaratoja pisze...

Jeszcze ja, jeszcze mnie tu nie ma... a chciałabym, chciała...

Agnesss in Africa pisze...

Piękne zestawy, staję w kolejce!!

Anna Kwiecień pisze...

Ustawiam sie w kolejce :) banerek u mnie na blogu http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

Editha pisze...

Z miłą chęcią się zapisuję. I od razu deklaruję, że gdyby mi szczęście dopisało to grzybki odstąpię dobrej duszycce, gdyż po tegorocznych "leśnych spacerach" i u mnie mocno grzybowo ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dithusiowo.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Na takie cudeńka to i ja jestem chętna :) Pozdrawiam cieplutko Marta, martadama@interia.pl

Trojanda pisze...

Ale cudne nagrody :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Może szczęście się do mknie uśmiechnie, bo losowanie dzień po moich urodzinach :) Pozdrawiam :)

Beacia - 24 pisze...

Ależ cuda, aż żal by było nie skorzystać. Ustawiam się w kolejce w nadziei, że to do mnie uśmiechnie się fortuna i obdarzy mnie ów cudami :)
Pozdrawiam serdelkowo :)

Eva pisze...

Komu, komu? A mi np.;
nie mam zwierzaczka,
chętnie koteczka przygarnę;):)

www.swiatzeslow.blox.pl

Paula pisze...

ja chcę!! jaaa :D pierwszy zestaw cudooooo :)

zapraszam również do siebie na candy :D

eva pisze...

Bardzo chętnie dopisuję się do listy:)
Pozdrawiam
Ewa z Pyrowego Zakątka

Marika Zakrzewska pisze...

pomarzyć zawsze można.. :) Pozdrawiam i staję w tej kilometrowej kolejce :)

Agata z magicznego atelier pisze...

Szukam się i nie widzę :) Ustawiam się więc w tej długiej jak za minionych czasów kolejce ;) I liczę na ogromna ilość szczęścia w losowaniu- odrobinka tu nie wystarczy!
buziaki
Agata

Anonimowy pisze...

a to ja też się zapiszę, bo te różowe papucie śłitaśne! nigdy nic nie wtgrałam to może akurat:D

http://magicznyczas.folog.pl/blog

Violetta

Anonimowy pisze...

zapisuję się! :))
banerek: http://hiphippie.blogspot.com/

Anko pisze...

Ojej grzybki a ja w tym roku nie nazbierałam ani jednego. Wszystkie cukieraski cudne, kolejka strasznie długa ale i tak spróbuje szczęscia. pozdrawiam.

karola pisze...

po takie śliczności duża kolejeczka już urosła:)i się ustawię:)co prawda nie mam szczęścia w takich losowaniach, ale co tam, może w końcu się uda;)pozdrawiam cieplutko:)

Unknown pisze...

Nagrody w sam raz dla zmarzlaka :D z nimi zima nie będzie groźna :)

a.bewicz@o2.pl

pozdrawiam Agata :)

Unknown pisze...

Oczywiście zgłaszam się. : )

Gucialoveskids pisze...

nie sposób przejść obojętnie obok takich cudeniek...jestem stałą bywalczynią - oby się udało!

ewelinkowska pisze...

Z rozkoszą przyłączę się do wianuszka chętnych na Twoje wspaniałości!
Ojjj przydałyby się takie wspaniałości w zimowe samotne wieczory :)

Pozdrawiam serdecznie...

by_giraffe pisze...

jaaaaki długi ogonek :) ale nie może mnie tu zabraknąc :D przyjmnij spóźnione najlepsze życzenia imieninowe :)

Retromoderna pisze...

Jakie piękne te zestawy. Zgłaszam się miłą chęcią, może będę mieć odrobiną szczęścia..
pozdrawiam
retromoderna@gmail.com

atenkowo pisze...

I ja się zapisuję :) Pozdrawiam serdecznie:)

Justyna pisze...

I ja ustawiam się w kolejce :)
Suuuperrrrr czapka!!!!!!

Aneta pisze...

ale cudeńka :)
ustawiam się w kolejce :)
i pozdrawiam cieplutko ;)

skimmia pisze...

ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
cudeńka przygotowałaś :-0
info u mnie na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ja też się chętnie zapisuję do candy. Wspaniały pomysł, mi się podoba ten zestaw z różowymi papuciami :-) Pozdrawiam-Jolka. Nie mam jeszcze bloga, ale zostawiam mój mail: jolanta.janas@wp.pl

Maja pisze...

I ja się chętnie dopisuję!!!

Ewelcia pisze...

Ja również się zapisuję do zabawy :)
I do grona obserwatorów również dołączam ;)

Emilya pisze...

Ależ to piękne wszystko, ustawiam się w kolejce :)
Podlinkowane pod pączkiem na moim blogu, gdzie wszystkie słodkości gromadzę :D

ashki pisze...

Niewiele by brakowało a bym przegapiła. Bardzo smakowite Cukieraski:)Mniam...

Asia pisze...

Z ogromną radością staję w kolejce
Pozdrawiam

KoralArt pisze...

Zmarźluch ze mnie straszny, więc szybciutko zapisuję się na takie cieplutkie cukiereczki :)
Pozdrawiam

Dysiak pisze...

Łoooo mamo ale koleja. Ale co? jak nie spróbujesz nie wygrywasz :) To ja spróbuję.

Katka pisze...

O matko jaka kolejka!:)Ale się ustawiam bo te grzybeczki łapetki kubeczki i podusia taka miła a i do kompletu po przytulasku no i jak tu nie lubić cukierasków:)Zapisuję się i do mnie zapraszam bo widzę że sowy lubisz a u mnie czekają na nowy domeczek:)http://nagorzeroze.blogspot.com/2012/11/pierwsze-candy-zapraszam.html

anieska pisze...

JA chętnie spróbuję szczęscia :) Co prawda jeszcze mi się to tutaj nie udało, ale może tym razem, kto wie?
anieska7@poczta.fm

Julka pisze...

i ja sie dopiszę :)
Zapraszam do nas

Unknown pisze...

i ja z przyjemnością wezmę udział :)

przy okazji zapraszam na moje candy z samorobionymi eko kosmetykami :)

ROMA pisze...

Przyłączę się do tej długaśnej kolejki i melduje, że obserwuję oraz reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

kamis pisze...

kolejka ogromna i wcale się nie dziwię :) Piękne podasie! Myślę, że umilą nie tylko jesienno-zimowe wieczory :) Pozdrawiam - kamila.bejma@gmail.com

EDYTA KUBICZEK pisze...

Z ogromną przyjemnością staję na końcu kolejki i gratuluję pięknego bloga ...
serdeczności
Edyta

Marienka86 pisze...

ślinka cieknie na widok tych słodkości :)koniecznie dopisz i mnie!
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

To i ja się dołączam do zabawy :)

fulltimemummy.blogspot.ie

Moje Miejsce pisze...

Uwielbiam gorąca czekoladę , ajeszcze w takim kubeczku mmm:)Chętnie ustawiam sie w kolejce i zapraszam na moje pierwsze candy :) Sylwia

Izzy pisze...

Ależ piękne, zimowe candy :) Zgłąszam się i umieszczam bannerek tu:
http://szczescie-jest-jak-motyl.blogspot.com/p/a-moze-konkurs.html

Unknown pisze...

Super, rozmarzyłam się :)
Ustawiam się w taaakiej długiej kolejce, a co mi tam :)
Przy okazji zapraszam też do siebie na candy: http://roznosci-vivien.blogspot.com/2012/11/swiateczne-sodkosci.html
Pozdrawiam i obserwuję

Aga Waleria (Agnieszka Ł) pisze...

Najdłuższa kolejka jaką w życiu widziałam :))))))
Więc ustawiam siei ja.
Bloga nie prowadzę, ale do obserwatorów oczywiście należę.
Zostawiam maila:
aga.letkowska@gmail.com

pasjonatka pisze...

ja tez sie zglaszam :)

agnieszkazg pisze...

zgłaszam się :)
do obserwatorów dołączyłam :)
bloga nie mam, więc zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

Ruda S. pisze...

ależ konkurencja ogromna ;) ale stanę i ja ;)

karen pisze...

lifestylebykaren@gmail.com
Obserwuje:karen

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do zabawy :)
Nagrody są cudne <3

vintagestyle@op.pl

Pozdrawiam, Olka.

Sassy :) pisze...

Zgłaszam się , baner na lamax2.blogspot.com mój mail : karolina5k@o2.pl I obserwuję jako Sassy :)

Besia pisze...

to ja się zgłaszam!
becha@onet.eu
banerek wstawiony :)

Edyta pisze...

Kolejka mega długa ale nie mogę się oprzeć :))) Zgłaszam się do zabawy.

Unknown pisze...

Zgłaszam się:) Długa ta kolejka. Banerek na uolinki.blogspot.com

Unknown pisze...

Śliczne, aż nie mogłam się oprzeć
zgłaszam się do losowania
Paczajka
ja_to_ona19@wp.pl
link do strony z banerem http://paczajka.blogspot.com/

kasia1k pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ciekawska Magdalena pisze...

Zgłaszam się!!
Dodałam do obserwowanych :)
baner jest.
http://magicwordcherry.blogspot.com/

Nikolina pisze...

Zgłaszam się!:-)
Obserwuję jako: wulkan_energii
Banerek:http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/
Mój email: nikol812@wp.pl

Pozdrawiam!:-)

Anonimowy pisze...

Ale śliczności! A jaka długa kolejka... To ja też się ustawię
Pozdrawiam Ewa
chanel_bag@o2.pl

http://klaudiablog.pl pisze...

To zgłaszam się i ja :-)

Fiołki Aniołki pisze...

Ale mega kolejka! :, no ale nie dziwne jak Candy takie cudne;) Ustawiam się grzecznie na końcu ;)

Unknown pisze...

zgłaszam się i ja do tego jakże zachęcającego candy,zamiescialam baner na bocznym pasku

KornelkowaMama pisze...

Banerek wstawiony:-)

Obserwuję jako 85_marchewka:-)

Do siebie zapraszam również na Candy. nie mam takich super nagród, ale mimo wszystko zawsze warto próbować:-)
http://marchewkasienudzi.blox.pl/2012/11/CANDY-Cukierki-dla-czytelnikow.html
Pozdrawiam Marchewka

olua pisze...

nagrody są przecudne, naprawdę :)
zgłaszam się więc do konkursu, bloga nie posiadam, ale obserwuję jako olua, mój mail to ola.sroda@gmail.com

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 268   Nowsze› Najnowsze»

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...