środa, 25 lipca 2012

Fajne miejsce dla dzieci

 Dzięki namiarom od kuzynki trafiliśmy do świetnego miejsca dla osób, które chcą fajnie spędzić czas z dziećmi :)
Gospodarstwo Cicho-Sza leży w miejscowości Niedźwiedź, w pobliżu Ostrzeszowa, jakieś 80 km od Wrocławia.


Moje dzieci po kilku godzinach tam spędzonych padły wieczorem w locie do poduszki. Młody zdążył nam się kimnąć zresztą już nawet w drodze powrotnej ;)
Zmiana klimatu z zanieczyszczonego miasta na świeże, leśne powietrze i moc wrażeń zrobiły swoje!
Za opłatą (o wiele niższą niż do wrocławskiego ZOO) można podziwiać mnóstwo zwierząt zarówno krajowych, jak i bardziej egzotycznych:


Wiewiórka miała zdecydowanie objawy ADHD, bo zrobienie jej wyraźnego zdjęcia graniczyło z cudem ;)


To wielbłąd ochrzczony przeze mnie Łysym Stasikiem - to zemsta za to, że zrobił sobie fotki ze wszystkimi, poza mną! Chyba mnie nie polubił :P
Za to kozy - jak najbardziej! Ale ja w końcu koziorożcem jestem, hihi :)


Żeby nie było zbyt sielankowo - ostrzeżenie dla wrażliwców - takie widoki też można zastać !


Poza żywymi zwierzątkami jest tam całe mnóstwo figur w naturalnych rozmiarach:



To moje wariatuńcia - pożyczyły żółwiowi okulary, żeby ładnie pozował do fotki ;)


Dekoracji wszelkiej maści jest tyle, że nie wiadomo, gdzie oczy kierować:


Tych dla łowców vintage również!
Ależ ja miałam chrapkę na ten żołędziowy domek dla ptaszków ...



Piękne lasy i inne oznaki krajowej przyrody:





Wielki, solidny plac zabaw to miejsce na szaleństwa dzieci i chwila wytchnienia dla rodziców :P


Teraz już wiem czemu czasami mi się wydaje, że mówię do dzieci w jakimś niezrozumiałym dla nich narzeczu- te łokrutne gnomy to ich drugie wcielenie ;)


To jedno z moich ulubionych zdjęć :)
A mam ich naprawdę sporo i trudno było mi wybrać tylko kilka, bo wrażeń była moc, a na zwariowane zdjęcia (zdecydowanie nie nadające się do publikacji!) nie trzeba było namawiać małolatów długo...
Polecam serdecznie Wam to miejsce - świeże powietrze, zwierzęta, zabawa, długi spacer gwarantują doskonały humor :)

A może znacie coś równie fajnego w okolicach Wrocławia?
Podzielcie się doświadczeniami  - na pewno nie jedna osoba (w tym i ja!) chętnie z takiej skarbnicy wiedzy skorzysta :)

Pozdrawiam

14 komentarzy:

Ulcia pisze...

Świetny wypad z rodzinką, aż żałuję że moja latorośli już dorosła i woli swoimi ścieżkami latać. Poczekam na wnuki z tym wypadem- dzięki za fajne namiary. Pozdrawiam cieplutko:)

Jagna pisze...

sama chętnie bym je odwiedziła :)

Peninia pisze...

Wspaniale:) Cudowne chwile i piękne zdjęcia:)

Ślę słoneczne pozdrowienia.
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com/

Ania pisze...

Ale superowe zdjęcia. To musiała być naprawdę wspaniała wycieczka. Dzieciaki roześmiane. Miejsce wygląda na warte odwiedzenia.

Ulotne Chwile pisze...

Wspaniała wycieczka, moje dzieci też lubią takie miejsca:)
Pozdrawiam cieplutko

Fuerto pisze...

Witaj
Świetna wyprawa.
Pozdrawiam

Avrea pisze...

No wyjazd mieliście super udany :)
Fajne fotki :)
pozdrawiam
AG

Marzena pisze...

Kasia,nie wiem czy żartowałaś czy nie,ale bransoletka z koniczynkami zrobiona:)Można zobaczyć u mnie :P

Ivalia pisze...

Ależ fajne miejsce! Szkoda że tak daleko ;)))

ciche marzenia...ciii... pisze...

Faktycznie super miejsce , może uda nam się wyskoczyć w wakacje, mam pytanko : czy tłoczno bardzo i czy jest gdzieś coś zjeść? :)

kasica53 pisze...

Ciche... - my byliśmy w sobotę. Poza nami spacerowało może z 6 rodzin, więc tłoku nie było. Prowiant mieliśmy swój, a ławeczek do przycupnięcia jest sporo, z tym, że trzeba liczyć się z towarzystwem kociaków ;) Na stronie mają napisane, że jest knajpka, ale była zamknięta.
Zapomniałam napisać, że można też pojeździć na koniach albo wynająć bryczkę :)

Beata pisze...

Super miejsce ! Wiewiórka bardzo fotogeniczna :)

ullaczn pisze...

fajowo spędziliście czas!!! Az milo popatrzeć na zdjęcia!! :)

Ewa pisze...

super miejsce, widać, że wszystkim humory dopisywały :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...