środa, 23 marca 2011

Mówcie mi "Pani Doktor" ;)))

Tak, tak!
A jeżeli kogoś interesują szczegóły, to tupta sobie grzecznie TUTAJ !
zdjęcie by-giraffe

W życiu nie przypuszczałam, że w wierszach będę występować !
I to z jeżami by-giraffe , które uwielbiam :)
Zresztą tak jak i pozostałe jej wytworki. Czekam na wyprzedaż poświąteczną, żeby załapać się na fajniusie jajco i kociaka ;)

* * * * *

Za namową Moniki trafiłam na stronę DESTINY IKT i jej prośbę .
Ja również proszę - przeczytajcie i podzielcie się. Wiem, że większość z Was ma wielkie serca, a z drobnych podarków od nas powstanie wielka paka, która da radość dzieciakom !
Dobro powraca :)

:)

4 komentarze:

kamarek pisze...

Pani doktor wymiata! Piekna historia!

by_giraffe pisze...

pani doktor jesteś niezastąpiona, wiesz, że żeby nie Ty.......to Klara....no wiesz :D

Peninia / Gosia pisze...

Jeżyki urocze i słodkie:))Serdecznie dziękuję za udział w moim Candy wiosennym:)Bardzo mi miło:)Pozdrawiam cieplutko:)

Jomo pisze...

Fajna historia i jeże super! :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...