wtorek, 16 listopada 2010

Post na różowo i nowe cacuszka :)

Miało być coś innego, ale ponieważ mam dalszy ciąg dobrego humoru i widzę świat przez różowe okulary, to i post na różowo :)

Na pierwszy ogień idzie wyzwanie Szuflady pt. "Kitshy pink, czyli krasnale, Czerwony Kapturek, jelonki i inne ikony kiczu w różowej wersji".
Przygotowałam różowy komplecik składający się z obrazeczka do pokoju i wieszaczka. Oczywiście dla dziewczynki, która prędzej, czy później zostanie fanką księżniczek ;)

Obrazeczek jest w drewnianej ramie malowanej akrylami na biało i lakierowanej. Na bawełnianym materiale w biało-różową krateczkę znajduje się ozdoba-karoca z koroną i napis ze scrapowych literek.



Wieszaczek drewniany malowany i cieniowany akrylami, lakierowany, napis ze scrapowych literek.
Może być na przykład na ubranko na następny dzień

*
Pozakonkursowo  w różowościach powstały też kapciuszki...

... i poszewka z kociaczkiem dla Zuzi :)

* * * * *
Dzisiaj musiałam iść na Pocztę odebrać przesyłkę. Pani w okienku najpierw jej nie mogła znaleźć, po sprawdzeniu w komputerze (dobrze, że ktoś wynalazł technikę!) powiedziała "to z zagranicy", na co ja "na nic takiego nie czekam!". Pani paczuszkę przyniosła radośnie oznajmiając "z Tunisu", na co ja "tym bardziej nie czekam, bo nie mam tam nikogo! Mam nadzieję, że nie ma tam nic, za co by mnie zamknęli". Pani zbladła, więc szybko zapytałam "tyka coś?" "nie tyka" "jak nie tyka i nie muszę płacić, to biorę" . I zwiałam z Poczty ;) No bo kto by się nie wystraszył nie oczekiwanej paczki, w dodatku z takimi szlaczkami na znaczkach?!

Moja cierpliwość wystawiona była na ciężką próbę, bo miałam jeszcze tysiąc spraw do załatwienia zanim dotarłam do domu. Otwierałam paczkę... i otwierałam... i otwierałam długo, bo solidnie zapakowana była ;) A tam to:
Nie tykało i nie było paczuszek z białą zawartością ;)
Dostałam prezent w ramach wymianki świątecznej od TuKary, czyli chwalę się moimi nowymi cacuszkami okupionymi zawałem serca przy okienku pocztowym ;)
Śliczny notesik scrapowy (dobrze, bo stary się kończy), świąteczn karteczka z życzeniami, czekolada dla łasucha, herbatki na chłodne dni, woreczek z motylkami (hmmm, ciekawe dlaczego?! ;) ), widokówka, która zawsze kojarzy mi się z Tunezją...


...naszyjnik-cudo w moich ulubionych zielonościach.
No i prezenty dla moich szkrabów - naszyjnik z bransoletką dla Młodej, w którym właśnie śpi  ;) i obrazeczek 3D ze słonikiem dla Młodego, który nie dawał go powiesić, tylko z nim chodził, tudzież musiał go mieć w zasięgu wzroku, żeby go co chwilę głaskać (nikt inny nie mógł absolutnie tego zrobić, bo był wrzask!)
 
Już pisałam na maila, że dostałam cudowności, za które baaaaaaardzo Ci dziękuję!!!
Tak wogóle muszę przyznać, że wszystkie prezenty otrzymane od blogowych koleżanek jak dotąd były super udane :)

Jak widać - humor mi dopisuje :)
Oby tak dalej, czego Wam i sobie życzę żegnając się na różowo :)




8 komentarzy:

Mała Mi Buka pisze...

Mały zawałek może Pani na poczcie dobrze zrobił, wiadomo jak pracują nasi urzędnicy :/ A dary piękne! Tak samo akcesoria księżniczkowe - cudeńka :D

Ines pisze...

A ja to se chyba do Twojego przystojniaka zadzwonię bo prosiłam i bez odzewu:P adresu jak nie miałam tak nie mam

Calypso pisze...

Po pierwsze wspaniały wieszak a po drugie rewelacyjny niespodziewany prezent i jak przypadł do gustu dzieciakom:)))

Danuta pisze...

Piękne prezenty dostałaś ;-) I ta jeszcze niespodzianka. Chciałabym zobaczyć minę pani na poczcie hi hi. Komplecik dla księżniczki piękny. Szkoda ze ja w domu mam tylko księcia;-))))
Pozdrawiam

Ines pisze...

a jestem upierdliwa i będę:P

Kasia z Różności pisze...

A podziękował!
Fakt - mina pani nie do wyjęcia, szkoda, że nie mialam aparatu :( Ale moja pewnie nie była lepsza w błogim zdziwieniu ;)
Ines - bądź i się broń Boże nie zmieniaj!!!

Sylwerado pisze...

Wieszaczek z obrazkiem są śliczne, idealne dla małej księżniczki. Dziewczynka do której to trafi na pewno zarazi się miłością do koron...moja mała księżniczka też ma już jedną w posiadaniu.
A z tą przesyłką to faktycznie śmieszna sprawa, i kto by pomyślał, ze zawiera ona takie ładne rzeczy:-)

Anonimowy pisze...

Śliczny komplet dla księżniczki i nawet kapciuszki w odpowiednim kolorze, tylko rozmiar jakby dla dużej.... księżniczki :D
Cudowności dostałaś, notesik uroczy. Jomo

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...