piątek, 26 listopada 2010

Bałwanki, las choinkowy i...

...nie miałam wczoraj imienin !!!
Zasypałyście mnie życzeniami imieninowymi, co było MEGAsympatyczne, ale ja niestety imieniny mam dopiero w lutym :(  Katarzyny - nie wiedzieć czemu - jest chyba z osiem razy w roku ;) Dziękuję za wszystkie sympatyczne życzenia - zostają zaliczone na poczet lutowych ;)))

A teraz bałwankowe bliźniaki, czyli serduszka o zapachu cytrusów.
Spore, ale wymiary uzależnione są od ozdobnego wzoru.
Intensywna czerwień ożywiająca wnętrze - to oczywiście zasługa tego znanego Wam już świetnego materiału.





        * * * * *

Las choinkowy powstała na zamówienie, dzięki czemu chociaż trochę mogłam wyżyć się w kolorach i ozdobach. Tutaj kilka z nich:

Na biało-perłowej wełnie

 Fiolety

Morska i wrzosowa

 Ze złotymi ozdobami

 I błękitna ze świecącą niteczką, moja najulubieńsza - za delikatność, która oczywiście nie wyszła na zdjęciach. Jest taka...eteryczna. Bardzo ją lubię :)



A jutro?
 Idę na imprezkę BEZ DZIECI !!!
W końcu - po trzech latach !!!
 Wam też życzę fajnego weekendu
:)))



11 komentarzy:

chmurka pisze...

Piękne te choinki, bardzo pomysłowe, proste i dekoracyjne jednocześnie, szacun :)))))

Ines pisze...

no i co z tego że nie miałaś imienin:D w lutym jeszcze raz dostaniesz:D A ta błękitna mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Danuta pisze...

Serducha śliczne a choinki BOSKIE;-))) Pomysł super. Bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ależ wyrósł Ci las choinek, wyglądają ślicznie, a serducha z bałwankami też urocze. Jomo

Ania pisze...

Choineczki są cudowne jak zawsze. Serducha również. Z całego serca życzę Ci miłej zabawy. Jeżeli nie byłaś na imprezie sama od trzech lat, to z pewnością Ci sie należy.

Maria pisze...

Choinki i serducha bombowe :)
p.s. zazdroszcze wypadu bez dzieci, tez juz 3 lata nigdzie bez swoich nie bylam... wybaw sie porzadnie! :D

Urszula Cz.Nardello pisze...

zgubilam oczy!! i juz sama nie wiem czym sie bardziej zachwycac!!!! Swietne wszystko!!! Pozdrawiam serdecznie :)

anielina pisze...

Serducha są naprawdę urocze...świetny pomysł na dekorację świąteczną...już je widzę wiszące na girlandzie...Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki!!!

Mała Mi Buka pisze...

Wielbię Twoje choinki i adoruję. Zawieszki z bałwankami absolutnie genialne *___*

inno pisze...

Bałwankowe serduszka są bardzo sympatyczne. Nie wiem czy to urok czerwienie ale na pewno Bałwanków... :)

Odpowiadając na Twoje pytanie odnośnie moich Lal. Nie wiem z jakiego wzoru korzystają inni ale moja lala to przeróbka tildowej "Stokrotki"
W razie wątpliwości napisz proszę na email.. Wyjaśnię dokładniej...
Pozdrawiam..

by_giraffe pisze...

choinki śliczniaste ale te serducha z bałwankami mmmmm cudo :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...