poniedziałek, 7 października 2013

Krateczka

Poprzednio były różności całkowicie niespójne ze sobą, to dzisiaj też będą różności, tylko, że całkowicie w jednym klimacie, nieco sielskim, czy też rustykalnym.


Dostałam tkaninę, a w zasadzie nową zasłonkę z truskaweczkami i miałam z niej uszyć przed wszystkim maskownicę na piekarnik, a z reszty - wedle uznania :)
Tak prezentuje się maskownica z przodu:


Truskaweczek nie ruszałam wogóle, starając się wykorzystać ich jak najwięcej już naszytych, bo kawałek roboty przynajmniej odpadł :)
Dodałam za to cudowną koronkę w domki i dla mnie efekt zrobił się bomba !
Chociaż sama krateczka dała mi w kość, bo tkanina jest niezwykle "plastyczna" i utrzymanie w ryzach pionu i poziomu to było nie lada wyzwanie :/


Maskownicę zrobiłam dwustronną - tył jest z wąską koronką i haftem serduszek, który leżał sobie i leżał... aż się doczekał wykorzystania.
I niech mi ktoś napisze, że nie pasuje superancko ?!
;)



Jak jest maskownica, to pomyślałam o ściereczkach do naczyń ...


... a potem o podkładkach pod talerze na pyszny obiadek z mężem:



Siatkę na niewielkie zakupy też uszyłam:


I jeszcze prośba o pasującą serduszkową girlandę była, to trochę namieszałam i wyszła taka:



Jak tak patrzę na zdjęcia, to widzę, że się patriotycznie zrobiło - biel i czerwień w natarciu ;)
Ale w takim przyjemnym wydaniu :)

Pozdrawiam

28 komentarzy:

madebymali pisze...

Ale cudo komplet:-) do mojej kuchni by idealnie pasował:-) cudo:-)

mój dom - moja przystań pisze...

Przepiękny komplet, jestem szczerze zachwycona i zakochana!!!

maskowinica na piekarnik... no tego jeszcze nie znałam. Prawdziwe cudeńka. poza tym uwielbiam krateczkę!

Buziaki, Ania

27zima pisze...

piękny komplet, aż pozazdrościłam

Elżunia pisze...

Maskownica pięknej urody.Przód i tył?
Chyba dwa przody :)
Pomysł warty zastosowania.
Pozdrawiam

Elżunia pisze...

Maskownica pięknej urody.Przód i tył?
Chyba dwa przody :)
Pomysł warty zastosowania.
Pozdrawiam

Beaśka pisze...

Super kratkowatości:)

imawe pisze...

Cudowności jak zawsze:)

Modrak pisze...

Bardzo urokliwy komplecik.

Przygody z drutami pisze...

witaj,
wszystko jest bbbbbbbbbbbbaaaardzo piekne, jestes po prostu pracus, bardzo zdolna dxziewczyna KA|SIu, jesli mi wolno po imieniu,\
szczere gratulacje i ...... zazdroszcze, maskownicy, sciereczek, odkladeczek i girlandy, po prostu wyszlo Ci super,poydrawiam i pryeszlam buziaki, ania

agniemat pisze...

śliczne kompleciki

Ania pisze...

Ale cudeńka! Wspaniały materiał, a truskawki sa tak realne, że aż poczułam ich zapach. Pozdrawiam.

Aneta pisze...

ślicznie wyszło:-)

Jola pisze...

Zauroczyła mnie serduszkowa girlanda. Serdecznie pozdrawiam. Jola

w związku z nitką pisze...

Patriotyzmu nie należy się wstydzić he he he Czerwień z bielą - bardzo ładne zestawienie ;) To świetny pomysł na komplet kuchenny. Co do maskownicy na piekarnik to chyba "zerżnę" pomysł na żywca, bo właśnie z doskoku haftuję truskawki do kuchennych dekoracji ;) Domki i serducha w dechę!

mamawiki pisze...

Cuda , cuda :) Sielskie klimaty w rustykalnej kuchni - marzenie!
Pozdrawiam

Beata pisze...

Cudowny komplet ! Truskawki mnie urzekły, a koronka w domki - cudeńko :)

Mazmika pisze...

Fantastyczny zestaw kuchenny!!! Wspaniale wykorzystałaś tkaninkę, tyle śliczności z niej uszyłaś...
Maskownica i podkładki, podbiły moje serce.
Pozdrawiam :)

Zosia Samosia pisze...

Uwielbiam krateczkę i wszystko co zrobiłaś urzekło mnie niesamowicie. Efekt fantastyczny!Ja na razie jestem też w kratkę, tyle że granatową. Do czerwonej muszę wrócić przed świętami. Pozdrawiam!

Marta pisze...

Kasiu, zaszalałaś! Wszystko jest cudne i niezwykle urocze :)

Foto st(w)ory pisze...

ale fajny komplet, a te truskaweczki - mniam!!!

Maryś pisze...

Kasiu, jak mi się zawsze oczy cieszą do twoich tkanin do tego jakie z nich czarujesz czarowanie. A wiesz, że jedziesz ze mną, że zabieram SWÓJ UKOCHANY NOTES i w końcu mu zrobimy sesję :))))))))))))))

galeria61 pisze...

Wszystko wyszło Ci SUPERANCKO :) Dobór materiałów i dodatków bardzo przemyślany.
Maskownica na piekarnik ... hm ... o czymś takim nie słyszałam i nawet nie pomyślałam. Świetny pomysł.
Pokaż tę maskownicę w zastosowaniu - czyli na piekarniku. Jestem ciekawa efektu :)

Maria pisze...

Cudny komplet! O maskownicy pierwszy raz słyszę i po namyśle stwierdzam ,że pomysł wędruje na liste rzeczy do "odgapienia" :)

Gosia pisze...

Jaki cudny zestawik, uwielbiam kuchenną krateczkę :))

Kasia z Różności pisze...

Przyznaję się bez bicia, że nazwa "maskownica" na piekarnik nie jest mojego autorstwa, tylko zleceniodawczyni :) A pokazać już niestety nie mogę, ponieważ komplecik jest dawno u właścicielki. Takie ozdoby / zawieszki maskujące piekarnik często można zobaczyć na zagranicznych blogach, na przykład włoskich, czy brazylijskich.
Pozdrawiam :*

ashki pisze...

Komplet idealny:)

pomieszane-poplątane pisze...

Same wspaniałości tu widzę:) Aż oczopląsu można dostać:)

Stara Pracownia pisze...

Wszystko takie urocze, nic tylko się zachwycać:-)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...