środa, 23 października 2013

Dla nowożeńców

Było coś na rękę, było coś na szyję, a teraz czas na coś pod głowę :)
Córka Małgosi z Galerii61 poprosiła o uszycie prezentu na imprezkę u nowożeńców.
Pomysł z grubsza podsunęła, a ja zrealizowałam tak, jak mi to tkaninki podpowiedziały  ;)


Dwie poduchy miały być w romantycznym stylu i stonowanych kolorkach.





Dlatego na beżowym tle w kropeczki naszyłam aplikacje-imiona z tkaniny w parysko-romantyczne motywy.
Na serduszkach dodałam zawieszki - klucz i kłódkę, które można skojarzyć zarówno z pasującą do siebie parą, jak i z nowym domkiem :)



Druga strona to dwie połówki serca ...



... okraszone koronką.


Efekt jest fajny, a nowe wyzwanie sprawiło mi wiele przyjemności :)
Pani Ola nie zawitała w moje progi po raz pierwszy, a to dowód z bloga jej mamy, pobrany całkowicie bez wiedzy zainteresowanych, (o, stąd !), ale mam nadzieję, że mi wybaczą :)


Pozdrawiam

23 komentarze:

Ruda Szyje pisze...

fajne, ja ostatnio tez szyłam poduchy dla nowożeńców, postawiłam na klasykę i prostotę, teraz czekają, pokaże jak trafią do właścicieli

skimmia pisze...

Świetny pomysł :-)
bardzo mi się podobają poduchy :-)
pozdrawiam jesiennie

Aguska31 pisze...

Sliczne podusie :):) Zapraszam na Candy moje Roczkowe :) Pozdrawiam :) Agnieszka

w związku z nitką pisze...

Jak zwykle wszystko przemyślane do najdrobniejszego detalu! I bardzo romantycznie, a nie ckliwie :)))

manita pisze...

Genialne w każdym szczególe. Dobór tkanin, wzory, dodatki- rewelacja.

piaseiza pisze...

Świetnie to wymyśliłaś!

Zosia Samosia pisze...

Pomysł z połówkami serca po prostu rewelacyjny, bardzo mi się podoba :))) Pozdrawiam serdecznie!

olllq pisze...

Swietne, bardzo podoba mi się pomysł z dwoma połówkami serca i te maleńkie zawieszki . Ty tomasz glowę nie od parady.

PeeS
Mam nadzieję ze tygrysek stanął na wysokości zadania.Całuj swoje dzielne dziecię .

100krotki pisze...

Połówki serc na poduszkach super !!
wszystko jest wspaniale pomyślane !!!

Aneta pisze...

świetne:-)

Slonka pisze...

Bardzo fajne i ten pomysł z pasującymi do siebie połówkami serca świetny :)

Ulcia pisze...

Fajne poduchy. Takie radosne a przy tym romantyczne. Połówki serca są świetnym pomysłem. Pozdrawiam cieplutko:)

Madeleine pisze...

akcent paryski świetny

Gosia pisze...

Boskie te poduchy! Świetny pomysł z tym serduchem z tyłu!

fabryka-oczek pisze...

Fajny upominek dla nowożeńców , ale sówki są the best :)
Pozdrawiam

Marta pisze...

Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie :)

AnitaM pisze...

Świetne, czarujące poduchy:)

Avrea pisze...

świetne są !

Aneczka pisze...

Czadowe :)

galeria61 pisze...

Widziałam :) potwierdzam - poduchy super, a nowożeńcy zaskoczeni tak indywidualnym prezentem i zadowoleni.
Mamy już kilka prac Kasi, wszystkie oryginalne i wykonane bardzo starannie.

Kasia z Różności pisze...

Bardzo się ciesze Małgosiu!
Dziękuję za wszystkie miłe słowa. Za pomysł na dwie połówki serduszek pochwały należą się jednak pani Oli :)

Gosia pisze...

Ty to masz genialne pomysły - nie dziwię się że wciąż dostajesz nowe zamówienia :))

karmelowa pisze...

Z połówkami serduszka fajny pomysł!A sówki cudne :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...