poniedziałek, 30 maja 2011

Woreczek na bieliznę i Dzień Bez Stanika ;)

Witajcie w ten piękny poniedziałek!
Moje starsze dziecię wyjechało dzisiaj na 3-dniową wycieczkę z klasą i z tej okazji uszyłam Młodej woreczek, a w zasadzie worek (bo sporych rozmiarów jest!) na brudną bieliznę.
To jedna strona, szyta:



I druga strona wykonana przy pomocy motywu z sieci, papieru transferowego i ozdobnej tasiemki.



Po co dwie strony?
Ponieważ Młoda jest tak zakręcona, że mogłaby zapomnieć do czego woreczek jest przeznaczony, gdyby akurat wzięła go stroną bez sugestii ;)

Niektórzy nie wierzą, że Młoda jest taka wysoka, jak koleżanki ze starszych klas - no to pokażę Wam zdjęcie z ostatniego przedstawienia na Dzień Matki:


Ta wieża na środku to moje dziecię :)
Po mamusi tak ma ;)
Koledzy przerośli mnie dopiero po VIII klasie !

Szyłam też w międzyczasie poszewki, między innymi z tego materiału...

... i już go nie mam :(
Lubiłam go, bo motyw wprowadza bardzo fajny letnio-morski klimacik.

Wiecie, że dzisiaj jest
 Dzień Bez Stanika ?


Ja się (już) tak wyjść nie odważę ;-)
Ale pośmiać się można:

                            żródło

                        źródło

Chociaż po zobaczeniu na przykład TAKIEGO zdjęcia dochodzę do wniosku, że niektórym powinni go zabronić :/

To 4-listna koniczynka znaleziona przez Młodą w parku :)
Ja takiej nie widziałam nigdy, nie mówiąc o znalezieniu!


Dlatego dedykuję ją Wam wszystkim - na szczęście na ten rozpoczynający się tydzień :)
Pozdrawiam :)


19 komentarzy:

Ines pisze...

worek cudny .. cholernie mi się podobają obydwie strony :) bez stanika tez nie wychodzę:D

Maggie pisze...

och, cudo z tego woreczka :D

Anonimowy pisze...

Rewelacja worek. A za koniczynkę bardzo dziękuję -szczęście zawsze w cenie.
Buziole
Kajka z moje marzenia i...ja

Renka pisze...

Ależ ponętny biuścik ma ta niewiasta leżąca na plaży :DDD

Worek rewelacja - baaardzo mi się podoba. Świetny pomysł miałaś na jego ozdobienie!
Córcia - ładna kobitka z niej wyrośnie.
Jak będzie chciała modelką zostać, to wzrost nie będzie dla niej przeszkodą :)

imawe pisze...

Woreczek śliczny;
no cóż modelka Ci rośnie!!!
a czterolistnej koniczynki jeszcze nigdy nie znalazłam:)

czary mary z materiału pisze...

Fajny worek,córa jak modelka,a czterolistna koniczynke kiedyś udało mi się znalezć :)
bez stanika sie nie ruszam z domu :D

MamAga pisze...

Woreczek ładniutki i tak sugestywny,ze młoda na bank nie zapomni do czego on jest :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Aldona pisze...

Super pomysł!

Pozdrawiam
PS. Przesyłka dotarła w ekspresowym tempie.

atteo pisze...

Świetny woreczek:) Takie czasy, że bez stanika to tylko muchy chodzą;)

Lady Rottweiler pisze...

Piękny woreczek na bieliznę ! Dużo czasu zajęło ci jego szycie ?
Pozdrawiam i zapraszam do siebie

Nika pisze...

śliczne woreczki!!!!!!!! wydawało mi się, że w woreczkach nie ma nic ciekawego, a jednak Twoje są wyjątkowo fajne

kasia pisze...

Woreczek cudo,ale na co ja się cały dzień tak męczyłam,zamiast radosne święto fetować???????

Magiczna Fabryka pisze...

Worek fantastyczny, a z córy modelka będzie:)

Jomo pisze...

Woreczek śliczny i aplikacje i pan Transfer!
Córcia faktycznie wysoka, szczególnie przy tej malutkiej dziewczynce :)
Koniczynkę 4listną moja córcia też kiedyś znalazła i mama (czyli ja) ją schowała na pamiątkę w jakieś super dobrze strzeżone miejsce nie do odnalezienia...

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa :)
Aldona - dzięki za info. Cieszę się, że Poczta nie nawaliła :)
Atteo - dobre ;)))
Renko - myślę, że ten wzrost to tylko atut - i jako dla modelki, do jakiejkolwiek gry z piłką w tle, a już nie wspomnę o patrzeniu na wszystkich z góry (i w kinie Ci nikt nie zasłania) :)))
Lady - szyłam tak ok. pół dnia, ale przy okazji jeszcze był spacer z dziećmi, kolacja i cała masa innych dziwnych rzeczy :)

Laobeth pisze...

bez stanika? z moim FF? :D
woreczek świetny :)
a szczęście w tym tygodniu.. ojjj.. przyda się BARDZO!!

Boei pisze...

Gratuluję ślicznej córki:) Lubię takie zdjęcia, a występy dzieci zawsze mnie wzruszają...

Worek jest cudny, obłędnie piękny!!

Unknown pisze...

Kasiu, woreczek jest przerewela, ja sie napatrzec nie moge, cudniasty, cud i tyle , a Mloda faktycznie panna juz :)pozdrawiam :):):)

Anonimowy pisze...

Кира Живописцева [url=http://thisnews.ru/]http://thisnews.ru/[/url] Retail Парк
архипов а.е.картина посещение больной [url=http://aloudthink.ru/]http://aloudthink.ru/[/url] мой круг
новости [url=http://xchild.ru/cat-scan-shiya/]http://xchild.ru/[/url] однокласники
гостиницы санкт-петербурга [url=http://mydepression.info/globalnoe-obedinenie-lyudej-na-planete/]mydepression.info[/url] технический паспорт на жилое помещение

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...