środa, 18 maja 2011

Broszki

Dzisiaj szybki wpis, bo dopadła mnie paskuda, co to mnie wyczyściła (a w zasadzie przeczyściła!) i od dwóch dni ledwo żyję spędzając większość czasu w hmmm... czytelni ;-)
Z tego też względu osoby, które czekają na przesyłki ode mnie proszę o cierpliwość, bo troszkę się opóźnią.


Kilka broszek, ale tym razem  wykorzystaniem koronki i guzików.
Ta z ptaszorkiem:


Coś w różu:



Biel ze srebrem i ecri ze złotem:



Bardzo elegancka brązowa z zielonym guziolem:


No i z pazurem ;)



Jutro idę na prześwietlenie kręgosłupa, bo zaczął ostro nawalać. Ciekawe jak ja się dowlokę do pracowni po takim osłabieniu?! A że lecimy każdy odcinek, po całości, to nałykam się promieni na następnych kilka lat ;)

Acha, przypominam o moim CANDY !
Zostało jeszcze kilka dni na zapisanie się :)


Pozdrawiam :)



14 komentarzy:

Ania pisze...

Broszki są śliczne. Szczególnie ta pierwsza z kwiatuszkiem. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

czary mary z materiału pisze...

Wszystkie piękne ,nawet nie potrafie wybrać która najładniejsza :)
Trzymaj się !
Pozdrawiam ciepło :)

Gwinoic pisze...

Bardzo ladne broszki:) guziczek z ptaszkiem strasznie podoba mi sie:D Pozdrawiam

Annasza pisze...

Kasiula, dużo, DUŻO zdrówka!! Ta biel ze srebrem prześliczna jest, ogromnie mi przypadła do gustu :))

imawe pisze...

Jakie cudne...a ta z ptaszyną podbiła moje serducho:)

Magiczna Fabryka pisze...

Bardzo pomysłowe! Zdrowiej szybko.

atteo pisze...

Piękne broszki:) Zdrówka życzę:)))

Coraline pisze...

Urokliwe, pomysłowe broszki!
Mam nadzieję, że szybko staniesz na proste nogi!!

brydzia pisze...

Broszki cudnościowe - szczególnie ta ostatnia w stylu glamur:))) Kasiu zdrowiej szybciutko:)
Pozdrawiam cieplutko:)

MamAga pisze...

Fajniutkie te Twoje broszki :) a ta z ptaszorkiem dla mnie super-takie folkowe reteo-.Pozdrawiam cieplutko :)

kasia pisze...

Fajne-moja faworytka to ta z wilkiem.Ale mi teraz zagadke dałas no i Robin cały w nerwach.

Jomo pisze...

ZDRÓWKA, zdrówka! Muszę jeszcze raz nie napisać, przez te choróbska Twoje. Tej odmiany grypy to nikt nie lubi, oj oj, biedulka.
Ale broszki SUPER!!! Wszystkie, a do tej ostatniej to kameę wstaw i wówczas koniec, przepadłam :)
Kolor ecri jest przepiękny ale biała wydaje się, ze ma bawełnianą koronkę i na zdjęciu wychodzi lepiej :)
Buziole :*

MOLLIK pisze...

śliczne broszki! i dużo zdrówka życzę! :)

Wilczex pisze...

Ależ cudowne! Wszystkie, bez wyjątku! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy ;)

http://wilczejagody.blogspot.com/2011/05/candy-rocznicowe.html

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...