czwartek, 15 lipca 2010

Dzisiaj kwiatowo...


... czyli lawendowych breloczków-saszetek ciąg dalszy, ale do wykorzystania wedle uznania.

Koronkowe róże


Słonecznik


Kwiatowe duszki


Wyszywany... chaber?!
Z drugiej strony ma fioletowe tasiemki w kwiatki, ale zapomniałam zrobić zdjęcie.

Kolorowe kwiaty
Z obu stron to samo, tak jak i w następnym.

Fiołki



Jutro będzie z nowu z innej beczki !

* * * * *

No i muszę Wam donieść, że wczoraj chłopaki BILI SIĘ o moją córkę. Na dodatek dostała pierścionek! Nie ważne, że z trzema trupimi czachami  ;)  Ale ma! Rany julek, co to będzie, jak ona dorośnie!!!
R powoli rozgląda się za dużym bejsbolem (stwierdził, że na razie jeszcze da radę konkurentom rękami), bo byle komu Młodej nie odda ;)))

Pozdrawiam wszystkich z Miasta Krasnali, szczególnie nowych Obserwatorów :)))

Opiekunek i Krasnomaleństwo

:)

4 komentarze:

domilkowydomek pisze...

Kasiu świetny pomysł miałaś z tymi lawendowymi brelokami. Ja właśnie czekam na dostewę lawendy, a potem ruszy produkcja różności lawendowych
pozdrawiam ciepło - Dorota

domilkowydomek pisze...

ps. Kasiu ja zaglądam do Ciebie, tylko nie pisałam komentarzy. Do tej pory blogowałam tylko w domu a tam kompletnie nie miałam czasu nawet na komentowanie.
Teraz w pracy znalazłam pewne obejscie blokad (bo mam bloga zablokowanego jak i wiele innych stron ) i tym samym mogę juz czytać blogi w wolnej chwili i pisać komentarze, tylko postów nie mogę dodawać.

Marysia pisze...

Te z kwiatowymi duszkami sa przeurocze i jeszcez ten z koronka mi sie niezwykle podoba!

kasia pisze...

HI, HI A MOJ MAZ POWIEDZIAL, ZE JEDNEGO ZASTRZELI DLA PRZYKLADU I POWIESI NA DRZWIACH-TO RESZTA SAMA UCIEKNIE.TEZ SKUTECZNIE.

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...