wtorek, 5 stycznia 2016

Obrazek rodzinny

W Nowym Roku 2016 życzę wszystkim spokoju w pracy 
oraz szczęścia, zdrowia i uśmiechu w życiu codziennym ! 

Dawno nie było tutaj obrazków rodzinnych, które bardzo lubię, więc oto jest :)
Miał powstać do mieszkanka w jasnych kolorach, stąd dość stonowane, pastelowe kolory.
Całość wyszła bardzo wdzięcznie:


Opiekuńczy aniołek obowiązkowo oczywiście jest :


Klucze do szczęścia: 



Jest to kolejna rodzina, której ważnym członkiem jest czworonożny przyjaciel :


W tle postawiłam na kolorowe serduszka :


Mam nadzieję, że obrazek stał się zaskakującym prezentem i miłą dekoracja mieszkania :)

Pozdrawiam serdecznie !

8 komentarzy:

galeria61 pisze...

Świetny pomysł na dekorację mieszkania :)

Gosia pisze...

Bardzo mi sie podoba!! Pozdrawiam!

Gosia pisze...

Super obrazek, rodzinka w komplecie )

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

bardzo ładny obrazek

Szymka pisze...

Bardzo fajny pomysł :)

Ania pisze...

Jest świetny! Bardzo mi się podoba.

eniutek pisze...

Super pomysł :) serducho z pieskiem mnie rozczuliło :) Pozdrawiam serdecznie

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...