piątek, 31 października 2014

Dla psich maniaków


Dzisiaj wracam do Was z postem już typowo szyciowym :)
Kolejna partia psich szyjątek powstała za sprawą Wielkiego Brata :)
Tak oto kończy się podsyłanie wykrojów na bullterrierki:


Powinny powstać dwa buliki, ponieważ rodzina to model 2+3, czyli dwójka właścicieli i trzy psiaki: bullterrier, mini bullterrierka i labrador :)


To najstarszy z psiej bandy i kto może, to trzyma za niego kciuki, bo niefajnie się chłopakowi zachorowało:


Dziewczynka oczywiście w różu:


Każdy psiak ma swój szaliczek, bo zimno już za oknem, a na codzienne spacerki iść trzeba ;)
A to już czekoladowy labrador po obiadku :


Bardziej chyba jednak przypomina jamnika, na dodatek popełniłam jeden błąd, 
który właśnie dopiero teraz zauważyłam, ale mam nadzieję, 
że nikt tu wzorców rasy nie będzie brał na poważnie ;)
Trzeci bullik wyszedł z rozpędu i trochę przez roztargnienie, ale też jest fajny i jest gotowy do adopcji:


Wersja zimowo-świąteczna :)


Poza maskotkami powstały dwa pokrowce na posłanie dla labradorka, który stwierdził, że stary już mu się nie podoba oznajmiając to właścicielom wygryzieniem wielkiej dziury na środku :)
Jeden pokrowiec jest w zieleni:



Drugi powstał z bardzo solidnego płótna ...
na tyle solidnego, że maszyna się rozjechała i musi iść do doktora :/
Ostatnie przeszycia powstały przy totalnym kombinowaniu, jak tu przechytrzyć maszynę, żeby jednak jeszcze trochę pochodziła, więc efekt nie jest taki jak zamierzałam.
Na dodatek rozłożyło mnie jakieś wredne choróbsko, więc mam nadzieję, że wszelkie niedociągnięcia zostaną mi przez psinę wybaczone:


Ktoś jeszcze pamięta tą piosenkę ?


Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie sympatyczne komentarze pod poprzednim postem - mąż mi znowu urósł ;)
Pozdrawiam serdecznie !

26 komentarzy:

Gwinoic pisze...

Jamnikowaty labrador wymiata :)

Asia Tworzy pisze...

Zgadzam się z powyższym komentarzem - jamnikolabrador wyszedł super :D Zresztą, wszystkie psiaki superowe są! No i te posłania :D :D A piosenkę znam, znam ;)

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

super psiaki, pozdrawiam

domek przy lesie pisze...

Jestem zachwycona :) Są piękne i na pewno szybciutko znajdą nowe domki :)
Pozdrawiam Marta :)

Anielique pisze...

Fenomenalne zabawki, już zazdroszczę osobom do których trafią :)

Erendis pisze...

Fantastyczne te psiaki, fajne mają mordki!

Klimju pisze...

Pieski śliczne, ale labek to rzeczywiście jamnik za to bardzo słodki. Wszystkie piękne, bardzo piękne :-)

monika pisze...

Jamnik mnie rozbawił do łez. Kompozycja zdjęcia z psiakami i tarzającym się ze śmiechu długomordym na 6

Hally pisze...

Rewelacyjne....znam takiego jednego któremu by się spodobały:)

Unknown pisze...

Psiaki są superaśne :)

Unknown pisze...

Cudowne psiaki:)

Mazmika pisze...

Noo dałaś czadu! Psiaki są rewelacyjne.Szybkiego powrotu do zdrowia dla maszyny życzę :)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Swietne te pieski, aż mi się buzia uśmiechnęła, brawo :)

martuchnaj pisze...

są cudne :)

SzycieUli / UlaSewing pisze...

Psiaki super :D i chciałam napisać że jamnik czadowy ;) no ale to labradorowy kolega miał być więc już o jamnikach nie wspominam ;) Ostatni pokrowiec rewelacyjny tylko przykro mi że wykończył Twoją maszynę! teraz zasłużony relaks i zbieranie sił dla Ciebie i maszyny :)

Edyta pisze...

Rewelacja :)))

ania pisze...

Kasiu post jak najbardziej dla mnie bo ja niepoprawnym zwierzolubem jestem :) Psiaki wszystkie sliczne bez wyjątku. Wybaczę ci nazwanie mix jamnika labradorkie,bo czy to jamnik czy labrador nie wnikam,za to cudny jest jak nikt :) Mam pytanko skąd masz wykrój na psinki bo ja szukam wykroju na psa by uszyć do schroniska :) W necie nie ma nic :( a te które ja szyłam nie nadają się (na ich impreze) bo są za małe :(

manita pisze...

świetne psiaki !

Magdalena pisze...

cudowne psiaki!
jamnikowaty wymiata!!!
milego weekendu

fabryka-oczek pisze...

Sama słodycz :)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Moja córka mówi
ojej jakie psiacki :) no świetne są szczególnie te razem na zdjęciach fajnie wyglądają.

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję ! Fajnie, że psiaki Wam się spodobały :)
Aniu - wykroje mam z sieci. Z reguły wpisuję "dog sewing tutorial / diy" lub coś w tym rodzaju i sporo tego wyskakuje :) Jeżeli coś konkretnego potrzebujesz, to daj znać na @ - może mam u siebie. Niektóre wykroje też są dla mnie za małe i czasami powiększam je np. na xero.
Acha - ostatni bullik ma już nowy domek :)

Marta pisze...

Psiaki są cudne! Wszystkie :)
Żałuję, że nie zdążyłam, bo też chętnie przygarnęłabym bulka :)
Za zdrowie tego właściwego trzymam mocno kciuki!
A piosenkę znam i bardzo lubię :)

Ania pisze...

Ale słodziaki! Wszystkie są świetne, ale jamnikolabrador jest najlepszy!

ashki pisze...

Psiony są świetne. A ten podobny do jamniora najładniejszy:) A jaki obżarty;)))

gwiazda pisze...

Ale cudne te psiaki!!!

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...