niedziela, 21 września 2014

Recycling ulubionej bluzeczki i kolejne poduszki


Dzieci, tak jak i dorośli często mają swoje ulubione ciuszki.
Z czasem z nich wyrastają lub niszczą w różnych okolicznościach.
Zdarza mi się szyć również dla moich dzieciaków i to tak całkiem bez okazji, 
stąd kolejna poducha.
Młoda wyrosła z bluzeczki z małpką i pidżamki z kotkiem.
Oba motywy bardzo lubiła i trudno jej było się z nimi rozstać, 
więc postanowiłam wykorzystać je do dwustronnej poduszki.


Wycięłam zwierzaki i podkleiłam flizeliną, żeby łatwiej było naszyć aplikację, 
bo oba motywy tkwią na dzianince, która lubi się rozciągać.
Na tło wykorzystałam bawełnę w różową i fioletową krateczkę, którą mała wybrała sobie będąc kiedyś ze mną w hurtowni tkanin.



Córa jest mega zadowolona, a Wy możecie zmierzyć się z zabawą "znajdź różnice" :)))



Młoda wróciła z imprezy urodzinowej u kolegów bardzo zadowolona, 
a tym razem na takie przyjcie wybrał się mały.
Zabrał ze sobą oczywiście poduszkę, którą mogłam uwiecznić tylko telefonem, bo Ktoś mi zakosił kartę do telefonu w delegację :P


Teraz na tapetę wzięłam motory, które połączyłam z cieniowanym jeansem 
i aplikacją imienia  w kropeczki.


Na tyle jest mięciutka dzianinka.


Efekt w realu jest dużo fajniejszy, niż to wyszło na zdjęciach.
Poducha podobała się, więc jestem zadowolona ze stworzenia kolejnego spersonalizowanego prezentu, których to jestem wielkim zwolennikiem.
Sadząc po komentarzach - Wy również :)

Pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy:

Marta pisze...

Dobrze, że o swoich dzieciach nie zapominasz :) Świetne prace!

Czarna Cytryna pisze...

Świetny pomysł! Być może podpatrzymy i nasze ukochane kaczątko z za małej koszulki też zyska nowe życie ;)
Pozdrawiam! Cz.

fabryka-oczek pisze...

Świetny pomysł na wydłużenie życia ulubionych rzeczy :)
Pozdrawiam

Beata pisze...

Świetne poduchy - podsunęłaś mi pomysł na starą koszulkę, z którą nie mogę się rozstać - będzie poducha :)

Anielique pisze...

Świetne poduchy, bardzo fajnie wyglądają :)

ashki pisze...

Podusie niezmiennie cudne:)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...