sobota, 3 maja 2014

Wielkanocne wspomnienia

Za oknem pogoda paskudna, więc sięgnęłam do kolejnych zaległości :)
Małgosia ponownie zgodziła się coś dla mnie wyhaftować w zamian za TEN obrazek.
Nie pokazuję całości, bo będzie to prezent, ale wiele osób na pewno domyśli się, co kryje się pod spodem :)


Od Mazmiki przyleciały do nas śliczne życzenia:


Za kilka niewielkich tkaninek od Beatki z Leniuszkowa otrzymałam świetny notesik:


Te przepiękne zakładki od Anko już znacie, bo dostałam taką w ramach wymianki. 


Zauroczyły mnie tak bardzo, że domówiłam kolejne, ale zamiast zapłaty Ania poprosiła o prezent wymiankowy. Postanowiłam podarować kuchenny komplecik kawowy i siatkę z różami:


W ramach szycia zajączków okazało się, że mam jednego w nadmiarze:


Zaproponowałam na FB wymiankę, a do prezentu dołączyłam jeszcze sówkę i troszkę przydasi.



Na wymiankę ze mną zdecydowała się Monika, od której dostałam tą oto masę prezentów:


Dziewczyny - wszystkim Wam serdecznie dziękuję !
Jesteście bardzo zdolne, a prezenty i wymianki z Wami to wielka przyjemność :)

Pozdrawiam serdecznie życząc Wam i sobie słońca chociaż na ten ostatni dzień przedłużonego weekendu !


7 komentarzy:

Szymka pisze...

Nic tylko podziwiac cudenka :)

Ania pisze...

Ale cuda! Ta niebieska sowa jest obłędna! Wszystko jest przepiękne. Pozdrawiam.

Joanna pisze...

podziwiam !!!!

ashki pisze...

Świetne wymianki:)

Gosia pisze...

Sówka :))) i więcej słów nie trzeba :)

malutka pisze...

Dzięki za obłędne twe szyjątka.Uwielbiam wymianki. Mam nadzieję,że na tej się nie skończy. Dziękuję raz jeszcze za wszystko. Pozdrawiam :)

Marta pisze...

Kolejne udane wymianki, a w nich same cuuda! :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...