poniedziałek, 17 lutego 2014

Fioletowo, czyli dmuchawce, liście i konie

Jakoś tak ostatnio wpadły mi w ręce tkaniny, w których przeważa kolor fioletowy.
Dzięki temu rzadko przeze mnie używana fioletowa nitka doczekała się swojej szpulki.
I tak powstało wspomnienie lata, czyli dmuchawce, latawce, wiatr :)
Cudowny wzór, który na żywo wygląda o niebo lepiej:


Udało się wykombinować poszewkę i siatkę.


Chociaż fiolet nie bardzo mnie kręci, to akurat tą tkaninę z dmuchawcami uwielbiam :)


Drugi zestaw to też siata i poszewka, tylko mniejsza.


Bardzo optymistyczna tkanina w kolorowe liście.



No i jeszcze konie się przytrafiły :)


Tylko poszewka, która miała być na 40-kę, a wyszła mniejsza, bo mi się cosik przy szyciu strony pomyrdały  i musiałam obcinać :P


Pozdrawiam i fajnego tygodnia wszystkim życzę :)

20 komentarzy:

ystin pisze...

Kasiu, ten materiał w dmuchawce ( czy raczej kwiatostany kopru ?) jest cudny!!!! i na poszewce i na siatce wygląda przepieknie! można wiedzieć, gdzie go dostałaś?

Anna Staniszewska pisze...

Kasiu,
te dmuchawce są śliczne! Tak, jak i ten drugi materiał, oba przywołują wiosnę, a może nawet lato :) Śliczne! Miłego dnia :)

ashki pisze...

Faktycznie ten materiał dmuchawcowy jest przecudny. A torebki wszystkie fajne:)

w związku z nitką pisze...

Dmuchawce są naj! Świetnie wykorzystałaś materiał :)

Avrea pisze...

ślizne dmuchawce !

Unknown pisze...

dmuchawce skradły moje serce i zachciało mi się nie tylko wiosny ale już nawet lata:)

Unknown pisze...

Śliczna ta dmuchawcowa tkanina...jak ja uwielbiam takie wzory! Można iść do lata i przez lato...z taką torbą na ramieniu:) Pozdrawiam cieplutko!

Aneczka pisze...

Śliczne tkaniny i uszytki z nich. Też już tęsknię za wiosną :)

manita pisze...

Ale te "dmuchawce" piękne.

kasia pisze...

Piękne dmuchawce:)A "zmniejszona" poszeweczka-cudna:)

Rękodzieło-art.pl pisze...

śliczne:)

100krotki pisze...

Dmuchawce supeeer:)

Beata pisze...

Śliczne :) Kasiu, paczuszka dojechała, napisałam do Ciebie na FB :)

Edyta pisze...

Nie no dmuchawce rządzą !!! Materiał przepiękny i cudne torebki uszyłaś.

Ania pisze...

Ale codownowności! Materiał z dmuchawcami jest obłędny!!!!

fabryka-oczek pisze...

Wszystko piękne, ale dmuchawce są the best ! :)
Pozdrawiam

Pasje Celi pisze...

Podziwiam twoje "szyjątka". Czy szyjesz jeszcze serduszka ?
Bo mam chrapkę na białe z domieszką zieleni?pozdrawiam!

Marta pisze...

Dla mnie zestaw nr 1 jest cudowny :)

Marzena pisze...

Pierwsza tkanina jest fantastyczna

Kasia z Różności pisze...

Dzięki dziewczyny za miłe słowa :*
Pasje Celi - mówisz wiosenne serduszka ? Pomyślę w następnym tygodniu :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...