piątek, 24 stycznia 2014

Poduszki dla nowożeńców z wyzwaniem


Ślub już się odbył, zgodę na pokazanie mam, więc przedstawię Wam wyzwanie przed jakim stanęłam :)
Zgłosiła się do mnie przesympatyczna pani Asia, która widziała wcześniejszy komplet poduszek dla nowożeńców. Pomysł spodobał jej się na tyle, że postanowiła coś takiego podarować koleżance, która ogłosiła, że wychodzi za mąż. Ale żeby nie było tak łatwo, to mariaż miał być polsko - turecki ! 
I to pani Asia chciała koniecznie zaakcentować na poduchach :)
Oto efekt naszej korespondencji:


Obie strony poduszek powstały na bazie polaru.
Przód turkusowy to ukłon w kierunku Panny Młodej, która lubi niebieski we wszelkich odcieniach.
Literki z tej samej paryskiej tkaniny, co poprzednio.



Tył nawiązuje do flag państw, z których pochodzi para młoda, a pomysłodawcą takiej właśnie kompozycji tego tematu jest mój mąż, bo to właśnie jego wersję wybrała pani Asia:


Na szczęście zgrały się kolorystycznie, a obie poduchy łączą połówki jednego serca.




Podobno komplecik podobał się, co mnie bardzo ucieszyło :)

* * * * * 

Na koniec - żebym znowu nie zapomniała ! - pochwalę się zestawem, który otrzymałam od Magdy w ramach misiowej wymianki  :)


Bardzo Ci Madziu dziękuję !
Miło mi było poznać nowy, bardzo ciekawy blog :)


Tych co lubią wymianki i kolor turkusowy zapraszam do zabawy organizowanej przez Anię .

Aaaa, wczoraj miałam zebranie, więc jeszcze pochwalę się średnią Młodej na półrocze - a co ! - 5,3 :D
Mam nadzieję, że jej tak zostanie ;)


Pozdrawiam wszystkich serdecznie

21 komentarzy:

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne podusie zrobiłaś!

Jania pisze...

No ładnie, ładnie :)
Strona turkusowa fajna, ale druga z połówkami serca zarąbista! :)

Kasia z Różności pisze...

Dzięki Janiu - mam dokładnie takie samo zdanie ;)

ashki pisze...

Świetne:) Wszystkie:)

Lexie's Art pisze...

Wszystko super, ale motyw z tyłu jest uroczy :-)

ruda@ pisze...

Fantastyczne! Młodzi będą mieć niezapomniany prezent. W takich chwilach trochę mi szkoda, że nasi znajomi nie wpadli na coś podobnego. Są urocze!

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Piękne )

rhodiana pisze...

Ale świetne!!!

Marta pisze...

Pomysł rewelacyjny, wykonanie piękne! Zachwycam się :)

Zielona Owca pisze...

Jestem pod wrażeniem! Sama nie wiedziałabym jak ugryźć taki trudny temat, a ty wykonałaś to zadanie perfekcyjnie! Podoba mi się zwłaszcza tył poduszek, na którym są obie flagi.

Klimju pisze...

Super pomysł i wykonanie. Piękne i gustowne :-)

fabryka-oczek pisze...

Trudne zadanie miałaś, ale wybrnęłaś niesamowicie !!!
Gratulacje dla Basi :)
Pozdrawiam

dziurka pisze...

Niesamowite i niepowtarzalne i piękne zarazem. Brawo!!!

Edyta pisze...

Piękne poduchy!!!! A średniej gratuluję i powiem z doświadczenia, ze na koniec roku będzie jeszcze wyższa :)) I oby tak do końca szkoły :)

kasia pisze...

Poduchy super,ale w wersji "romantycznej" to dopiero łałłłłłłłłł!Gratulacje dla Basi!!!!!

Unknown pisze...

Poduszki są świetne !!!

Brydzia pisze...

Gratulacje dla całej Trójeczki!!! Dla męża za super projekt, dla Ciebie za wykonanie no i oczywiście dla zdolnej Uczennicy :)))
Pozdrawiam cieplutko!!!

galeria61 pisze...

Świetny pomysł, i wykonanie super

Ania pisze...

Strasznie dawno mnie nie było. Ale cudowne te poduchy! Ta czerwona szczególnie mi się podoba. Cieszę się, że jesteś zadowolona z wymiankowego prezentu. Pozdrawiam.

100krotki pisze...

Cudowne poduchy!
świetna pamiątka

Unknown pisze...

Pani Kasiu, Pani to zawsze to szycie rewelacyjnie wychodzi :)) Super poduchy, pomysł z flagami - mega oryginalny. Bardzo fajny prezent.
Pozdrawiam

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...