piątek, 26 lipca 2013

Spiderman roli głównej


Z racji wakacji Młody często chadza ze mną na materiałowe wypady.
Ostatnio wypatrzył sobie kawałek bawełny ze Spidermanem, a że resztka, to i wzięłam całość.
Prośba o poszewkę na poduszkę skończyła się uszyciem takowej niewymiarowej, bo i poduszka antyalergiczna nie bardzo standardu się trzyma ;)


Resztę wykorzystałam na 3-częściowy komplet dla chłopczyka do żłobka, przedszkola lub na prezent, czy do dekoracji pokoju fana tego superbohatera :)


W skład kompletu wchodzi spory kocyk / narzutka / kapa - wedle uznania:



Przód jest prosty - to po prostu cztery pasy tkanin, dwa w krateczkę i dwa w Spidery.
Góra i dół rozdzielone są jedną warstwą ociepliny, więc kocyk jest w sam raz na cieplejsze dni.


Poduszka / jasiek:


I woreczek na buciki, zabawki, klocki lub inne skarby :)


Mój mały lubi Spidermana, jak zapewne większość chłopaków.
Jednak to Ben10 jest tym naj, stąd taki komplet nie leży w sferze jego zainteresowań, czyli jest do wzięcia.
No a poza tym od września rozpoczyna przygodę pt. szkoła .

Pozdrawiam serdecznie 


10 komentarzy:

Jola pisze...

Wspaniały komplet. Super to połączenie z kratką.Serdecznie pozdrawiam. Jola

Wyspa snów pisze...

Wiesz, nie mam pojęcia gdzie zakupujesz te cudowne tkaniny, zazdrość mnie zżera :) Cudowności same :)

esterinka pisze...

Świetny komplet! Ja tak sobie myślę, że sprawdził by się dla maluszka do przedszkola - pewnie każdy przedszkolak zazdrościł by mu takiej pościelki podczas leżakowania ;)

Pozdrawiam

Gosia pisze...

Umiesz rozpieszczać :))

Wiktoria Bojda pisze...

piękny zestaw :)

Mazmika pisze...

Dobrze, że mój Kostek tego nie widzi, Spider-man to jego ulubieniec ale na leżakowanie w przedszkolu Młody się w tym roku nie załapie- cztery godziny "zerówki" i do domku :)
Zestaw jest fantastyczny, fajnie ta krateczka pasuje do całości.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Fajny komplet ;)
perfettojewellery.blogspot.com/

Urszula Cz.Nardello pisze...

cudny komplecik!!!

Ulcia pisze...

Teraz to możemy już spać spokojnie skoro Spiderman potrafił się tak powielić to światu nic już nie zagrozi:) Świetny komplecik! Pozdrawiam cieplutko by nie rzec upalnie :P

Marta pisze...

Świetny komplecik :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...