wtorek, 2 października 2012

Czekoladowa wymianka

Właśnie upłynął czas na przesyłanie prezentów w ramach Wymianki czekoladowej zorganizowanej przez Modrak.


Moją parą była Mazmika , do której trafiła ta poducha:


Z jednej strony dałam czekoladowe płótno okraszone koronką i serduszkiem, które miały nawiązywać do nadzienia toffi lub karmelu, które lubi Mazmika.
Praca miała też nawiązywać do kolorów lubianych przez wymiankową parę. Miałam zmierzyć się z kolorami jesieni, co nie było trudne, bo miałam tą cudowną tkaninę:


I to jest druga twarz poduszki ;)
Doszyłam do niej ściereczkę i ręczniczek do kuchni.
Oczywiście słodkości też poleciły.


A takie dotarły do mnie:


Razem z nimi - taka jesienna paczuszka:


Piękna, cieplutka i pomysłowa karteczka z jeżykiem:


Przydasie:


Makowa szkatułka:


Cudowny komplet makramowej biżuterii, który już zaliczył niedzielne wyjście :)


W realu prezentuje się jeszcze efektowniej, więc musiałam tłumaczyć się skąd go mam ;)

Mazmiko - serdecznie dziękuję za prezent wymiankowy!
Trafiłaś ze wszystkim na 100 % ! :D*

Modraczku - Tobie dziękuję za zorganizowanie tej słodkiej wymianki :)

Miłego tygodnia wszystkim życzę !

29 komentarzy:

Unknown pisze...

Widać, że Wam też się udała wymianka na 200%. Gratuluję i pozdrawiam. =)

Kasia pisze...

Gratuluje wymianki , bardzo ładne podusie ; pozdrawiam.

Dagmara pisze...

Świetna wymianka,piękne prezenty otrzymała i jedna i druga strona :) Pozdrawiam D.

martuchnaj pisze...

super wymianka ja osobiście uwielbiam wymianki :)

pozdrawiam

Avrea pisze...

swietna wymianka :)
pozdrawiam
Ag

ania pisze...

Widzę,ze z wymianki dziewczyny zadowolone :) Biżuteria jest zjawiskowa :)))

Beata pisze...

Super prezenty ! Naprawdę jestem pod wrażeniem tej wymianki :)

Ataboh pisze...

Tę wymienkę podziwiałam już u Mazmiki. Świetne prezenty.

kasia pisze...

Super wymianka kobietki:)

Tina pisze...

jastuk je fantastičan! sve pohvale za ostale radove

mika pisze...

Fantastyczna wymianka :) Bardzo słodka :)

Ania pisze...

Wspaniała wymianka. piękne prezenty przygotowałaś i otrzymałaś. Pozdrawiam.

paulina mleczko pisze...

mmmmmm aż zapachniało czekoladą!:)
super wymianka!

PAKMA pisze...

Swietna wymianka! Przygotowalyscie wspaniale prezenty:)

Iwona pisze...

Prezenciki śliczne:)

Mazmika pisze...

Uradowana jestem bardzo i wzdycham sobie do mojej czekoladowo jesiennej poduchy, ściereczki wiszą w kuchni na honorowym miejscu, słodkościami już zajęła się rodzinka.
Jeszcze raz dziękuję :)
Pozdrawiam

Marta pisze...

Same cuda w pysznym kolorze :)))

Gosia @ Quilts My Way pisze...

Super wymianka!!! Można Wam tylko pozazdrościć dziewczyny:)

Marta pisze...

Wspaniałe prezenty wymiankowe, a biżuteria jest zjawiskowa!
A co do poduchy ... kochana Ty jesteś mistrzynią poduch.

Gratulacje i pozdrowienia

Misia pisze...

Jakie to wszystko cudne:)

Deilephila pisze...

Świetna wymianka:D Gratuluję

Ewa pisze...

Piękna wymianka :) ewa

moniFaktura pisze...

Poducha przeurocza! Gratuluję udane, pięknej wymianki.

Jomo pisze...

Sama przyjemności :)

Unknown pisze...

Ojej jaka cudna ta poduszka i te listeczki na niej.

Unknown pisze...

Gratuluje tak udanej wymianki, cuda na cuda i tyle łakoci mniam ;) Pozdrawiam

Gosia pisze...

Fantastyczne prezenty!

Qra Domowa pisze...

CZEKOLADOWA PODUSIA JEST CUDOWNA:))))

Ewa pisze...

no rewelacja w czystej postaci - gdy się ogląda wyniki takich wymianek, to serducho się raduje :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...