czwartek, 9 sierpnia 2012

Anielinka, poduszka i moje łakocie

Bardzo się cieszę, że przedszkolne woreczki Wam się spodobały, bo pewnie będą następne ;)



Dzisiaj na początek - dla odmiany (chwilowej!) - Anielinka dla maleństwa:


Sukienusia z połączenia koronki, wstawki, tkaninki granatowej i białej w owocki.


Na włoskach pasemka:


A w rękach - serduszko, dzięki któremu wiadomo, że Anielinka ma się opiekować Nowym Maleństwem :)


To taka moja wersja prezentu na pierwszą wizytę u małego bobasa :)

W międzyczasie dorwałam kawałek dekoracyjnej tkaninki, której starczy mi na dwie takie poduchy:


Pomyślałam, że może być fajną dekoracją w bibliotece albo prezentem dla zapalonego literata. Z tyłu dałam przyjemną tkaninkę w kwiatki.


I jeszcze słodkości, które dotarły do mnie od Kica Bijoux :)
Byłam jedną z trzech szczęściar, którym sprzyjało szczęście przy losowaniu w candy.
To  cała paczuszka:


A to dzieła Kasi - moje zdjęcia nie oddają niestety ich uroku, ale wierzcie mi, że od kilku dni nie chodzę w innych kolczykach, bo te krople cudnie wyglądają, kiedy prześwituje przez nie słońce! Nawet mój mąż je podziwiał, co rzadko mu się zdarza ;)
I o dziwo - nie uczulają, czego bardzo się obawiałam przy mojej alergii na metale nie szlachetne! :D
Acha, w tych drugich, to znaczy kółeczkach, pyszni się moja córa.


Jeżeli macie ochotę na podobne kolczyki, to Kasia organizuje kolejne candy, tym razem herbaciane :) Tutaj są szczegóły.
Kasiu - dziękuję ! :)

Witam serdecznie nowych obserwatorów !
Pozdrawiam
Kasia
:)

22 komentarze:

Joanna pisze...

słodka Anielinka !

ciche marzenia...ciii... pisze...

Anielka śliczna , serce na pierwszym zdjęciu - myślałam że to prawdziwa duża , patrze na kolejne , atu miniaturka:)

Beata pisze...

Teraz już wiem na pewno, że w ogóle nie śpisz tylko szyjesz, szyjesz, szyjesz :) Ale szyj dalej Kasiu, bo cudeńka tobie wychodzą. Anielinka jest śliczna, bardzo podoba mi się też poducha.

Kasia z Różności pisze...

Taaa, Beatko - żeby to się tak dało! ;)

Gosia @ Quilts My Way pisze...

Ale z Ciebie szczęściara!!! Kolejne wygrane Candy:)

Pasemka Anielinki są super!!!!

magdalenia pisze...

Prześliczny ten aniołek z niebieską krateczką, uwielbiam ten motyw kratki.
Kolczykwó szczerze zazdraszczam:)
pozdrowienia cieplutkie ślę Kasiu,

kasia pisze...

Kobiece woreczki jakoś przeoczyłam,a bardzo urokliwe:)Zresztą wiesz,że ja Twoje szyjątka no tego.....:)

Unknown pisze...

sliczna tematyczna Anieliczka :)

Anonimowy pisze...

Wszystko cudne, ale książkowa poduchna fantastyczna
Pozdrawiam serdecznie :-)

Eliza/Tuome pisze...

śliczności ^^

Maryś pisze...

Super ;))

imawe pisze...

Jak tylko do Ciebie wpadam to cudowności tylko widzę:)Pozdrawiam cię serdecznie

Maria pisze...

Hurtową ilość woreczków pochwalę teraz, dodam też ,że końska poducha skradła moje serce :)

Anielinka jest urocza no i piękne prezenty otrzymałaś :)

Marta pisze...

Cudna Anielinka i jaki znakomity pomysł na prezent - będę o tym pamiętać przy najbliższych narodzinach :)
Prezenty dostałaś śliczne! :)
Pozdrowienia :*

Ewa pisze...

jaka słodka anielinka i z pewnością zachwyci obdarowanych :)
gratuluję wygranej w candy :*

entomka pisze...

taka anielica na pewno będzie strzegła maleństwa :)
piekna i pomysłowa

Avrea pisze...

Anielinka w am raz dla małego bobasa i cudowności dostałaś :)
pozdrawiam
Ag

manita pisze...

Lalka jest tak urocza, że buzia sama się do niej uśmiecha. Cudo.

Asiek =} pisze...

Świetnie to wymyśliłaś!
Bardzo mi się podoba =D
Pozdrawiam cieplutko =}

Ulcia pisze...

Piękne prace! Bardzo odważna anielinka niebieskowłosa ale jakże przez to urocza! Pozdrawiam cieplutko:)

rhodiana pisze...

Ale cudna anielinka!!!!

Agnes pisze...

Gratuluję wygranej w candy.
Aniołek stróż jest piękny. Na pewno spełni swoje zadanie.

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...