piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dziecka 2012 i komplety


Skoro dzisiaj obchodzimy Dzień Dziecka, to wypadałoby pokazać coś stworzonego z myślą o nich :)
Jedna z naszych blogowych koleżanek przypomniała mi, że czas zacząć myśleć o szyciu woreczków do przedszkola. 
Tym razem poszłam troszkę dalej i zrobiłam dwa kompleciki woreczek + podusia.
Oczywiście nie muszą być tylko do przedszkola, bo i do dekoracji pokoju również doskonale się nadają :)

Pierwszy komplecik to milusie misie w klimacie marine:


Z jednej strony na woreczku naszyłam dużego misia, który pełni też rolę kieszonki.
Druga strona jest w mniejsze misie.


Podusię zdobi taki sympatyczny uśmiech:


Drugi komplecik jest super wakacyjny i kiedy go szyłam, to naszła mnie niesamowita ochota na spacer brzegiem kojąco szumiącego morza...


Woreczek jest dwustronny, a na tył podusi dałam żółtą krateczkę.


Nasze dzieciaki miały obiecane na dzisiaj oglądanie tej wystawy:


Czyli robaczków, niekoniecznie sympatycznych ;)




To fotka po słowach "Ustawcie się ładnie do zdjęcia" :/


 Tu już trochę lepiej ... po zagrożeniu wyjściem bez lodów, hihiii !
Słodziaki ... tiaaa, przynajmniej na zdjęciach czasami ;)


To mieszkaniec motylarni:


A to kolejne motylki:


Jeden poszedł na spotkanie z biedronką :)



Życzę Wam wszystkiego najlepszego w dzisiejszy Dzień Dziecka !
"To dziecko, którym byliśmy, ciągle jest w nas obecne", więc pielęgnujmy je, aby nasze życie było chociaż czasami spontaniczne, beztroskie, wesołe i pomysłowe :)
Pozdrawiam

11 komentarzy:

paulina mleczko pisze...

Cudne komplety Kasiu....
Ożesz Twoje woreczki dla przedszkolaków są słodkie. ciekawe co powiesz na moje;) dzisiaj zakończyłam produkcję, ale pokazywać będę jak dojadą do właściciela:)

Buziaki!

Marta pisze...

Przepiękne komplety! Z pewnością każdy przedszkolak chciałby taki posiadać :)

Kasia z Różności pisze...

Paulinko - jak Cię znam, to będę żałowała, że pokazałam swoje ;)

paulina mleczko pisze...

aj tam aj tam Kasiu:)
ogromnie podobają mi się te Twoje dziecięce tkaniny. w naszej pasmanterii niestety nie ma takich, tzn. jakieś są ale takie raczej mdłe. a te Twoje z misiaczkami są mega pozytywne, już dawno mi się podobały:) dzieciakom na pewno też się spodobają!

paulina mleczko pisze...

Kasiu wybacz, że tak w nieskończoność komentuję:D Zapomniałam dodać, że dziecięta Twe urocze są! i widać, że fajny dzień dziecka miały!
my jutro małą Zo do cyrku zabieramy.

No i też uśmiechy ślę stokrotne
:):):):):)

Maria pisze...

Swietne kompleciki, ale to zadna nowosc :) Widac ze dzieciaczki zadowolone z wycieczki, ale to robactwo brrrrr...
p.s. juz za chwileczke juz za momencik ( jest w trakcie konczenia) :)

DUDUSIOWA DUSZA pisze...

Znowu wspaniałe wykonanie.Brałam udział w Twoim candy teraz zapraszam do siebie.Pozdrawiam

Jagna pisze...

śliczne :)

Ewa pisze...

świetne klimaty morskie - teraz już mogę oglądać ze spokojem bo Łeba klepnięta ;)))
faaaaajna wystawa - lubię robale :D

Ania pisze...

Kompleciki są prześliczne. Bardzo podoba mi się ten materiał z misiem.

Ruda Galeria pisze...

Zapraszam do Candy organizowane przez Piotrkowskie Koło Gospodyń Miejskich.
http://kologospodynmiejskich.wordpress.com/2012/05/24/candy-decoupageowa-niespodzianka/

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...