poniedziałek, 28 maja 2012

Anielinka dla nauczyciela

Niedługo koniec roku szkolnego, więc pomyślałam, że Anielinka z przesłaniem może być miłym prezentem w ramach podziękowania za cały rok wychowywania i nauczania :)
Tak wygląda moja interpretacja tematu:



Włoski powstały z resztek wełny, którą stosowałam już wcześniej przy rożkach świątecznych i bardzo mi się ten efekt cieniowania podoba.


Zielona sukienusia w kropeczki zakończona jest białą wstawką.


Anielinka trzyma serduszko z bukietem kwiatów i napisem "Wykształcenie to dobro, którego nic nie jest w stanie nas pozbawić".



Myślę, że wyszła bardzo sympatycznie :)

I jeszcze dwie inspiracje sieciowe:


Stópki są dla karteczkowych dziewczynek (niestety źródła nie zapisałam) - wykonane z preparatów scrapowych, a efekt niesamowicie mi się spodobał.
Sówki pochodzą z TEJ strony  - może je sobie ściągnąć i wykonać każdy, a tak kolorowe i sympatyczne zakładki na pewno umilą czytanie :)


Pozdrawiam

22 komentarze:

paulina mleczko pisze...

Oh ledwo co pokomentowałam poprzedni post a tu już nowy:) następny:)
widzę, że anielinki bardzo Cię wciągły:) prześliczna jest i do twarzy jej w groszkowej zieleni w groszki właśnie, hihiihii:) szkoda, że nie uczę Twoich smyków;-)

no i nad tymi sowimi zakładkami się zachwycam.... booooskie są:-) może nasza Ewunia coś z nimi pokombinuje!

Magdalena pisze...

Śliczna!

Kasia z Różności pisze...

Paulinko - tak jakoś od razu hurtowo trzy pomysły mi się zrodziły w głowie, to i hurtowo je poszyłam :)

AgA pisze...

Boska Anielina, szczególnie ta zieleń w kropki, uwielbiam
Dziękuje za inspirację sówką. Też cudna.

Happy Housewife pisze...

Cudne kolory ma ten Aniołek!!!

Darenika pisze...

Ale odjazdowa aniołka. Do twarzy jej w zielonym, a serduszko rewelacja.

Eliza/Tuome pisze...

piękna anielinka - wspaniały prezent ^^
a w tych sówkach się zakochałam :)

Avrea pisze...

Piękna ,ale z Ciebie pracowita pszczółka , masz dobre serduszko :)
pozdrwiam
Ag

Gosianka pisze...

Mnie też podobają się bardzo jej włosy;-)

czary mary z materiału pisze...

Anielinka urocza ,będzie świetnym prezentem :)

Ewa pisze...

Śliczna jest i tyle :) a za stópki i sówki dziękuję - z pewnością wykorzystam :)

Gucialoveskids pisze...

przepiekna anielinka - mistrzostwo.i stopki cudne :)

MamAga pisze...

fju fju i koejna piękna praca :)
i bardzo sympatyczne inspiracje sówki +5

Ulotne Chwile pisze...

Fajne Kasiu pomysły:)
A anieliczka cudna:)
Ściskam

kajkosz pisze...

Śliczne anielice, zarówno ta, jak i poprzednia. Chociaż ta chyba bardziej mi się podoba (bo ja chyba lubię zielony;)) A sówkę to pewnie sobie sama machnę, bo urocza:)

Anonimowy pisze...

Jaki piękny materiał! Dzięki niemu tilda wygląda świeżo i wiosennie :)

Unknown pisze...

Bardzo fajne te aniołki, ni iświetny pomysł z tymi tekstami:)
pozdrawiam

amanoo pisze...

Anielinka piękna, a pomysł na stópki mnie rozbroił. Czego to ludzie nie wymyślą ;D

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny pomysł na upominek - no i mistrzowskie wykonanie
Pozdrawiam serdecznie

amma pisze...

"Szycie to jest zycie" to mi sie bardzo podoba! A za te rewelacyjne sowki ogromnie dziekuje!!Bardzo fajny pomysl!!Pozdrawiam
marta

Unknown pisze...

śliczna :)

Agnieszka pisze...

jaka szkoda, że nie pracuję w tej szkole, gdzie powędruje taka piękna lalunia :). Jest prześwietna!! I te szczegóły, ach :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...