piątek, 14 października 2011

Nowe obrazki rodzinne

Swego czasu Ania poprosiła mnie o  zrobienie obrazka rodzinnego, który u niej wygląda tak:


Zrobiła mi taką reklamę, że powstały dwa kolejne :)
Lubię, kiedy przedmioty z jednej grupy różnią się między sobą, jeżeli jest taka możliwość -
stąd w tym obrazku inna koronka, jaśniejsze tło i dodatkowe ozdoby:





Drugi obrazek jest jaśniejszy, dałam nieco większe klamerki i nową koronkę, a opiekuńczy aniołek jest na środku:




Powstały dwa różne obrazki, ale mam nadzieję, że oba spodobają się nowym właścicielom :)
W każdym razie są w drodze do nich.
Aniu - pamiętałam o materiale!

Miłego weekendu Wam życzę :D

29 komentarzy:

by_giraffe pisze...

fantastycznie :)

Anonimowy pisze...

Ciekawy obrazek rodzinny1Pozdrawiam!

Ania S pisze...

Super! Pomysł rewelacyjny.

Jomo pisze...

Kasieńko Twoje rodzinne obrazki to miśćiostwo świata, nie mogą się nie podobać!

A Twój nowy fotel-krzesło, to po prostu miść nad miśćie!!! Znaczy się TY NIM jesteś kochana!

Buziole 102 :*

czary mary z materiału pisze...

Ale śliczne te obrazki ! Obydwie wersje bardzo mi sie podobają i jestem pewna ,że przypadna do gustu nowym właścicielom :)

Anonimowy pisze...

Ania (Andzia2834)

Rameczki Kasiu prześliczne,dopracowane w każdym calu.O już czuję jaka siostra będzie zadowolona i jej koleżanka też.Ty to jesteś zdolniacha:))
Serdecznie pozdrawiam i milutkiego weekendu życzę :))
A Kasieńko dziękuję za pamięć...za materiałek :))

Alexandra pisze...

Świetne te ramki i wspaniały pomysł :)

evejank.blogspot.com pisze...

śliczne

Ines pisze...

niby taka zwykła rzecz serduszka i ramka a urok ma niesamowity i tyle ciepła daje:D Uwielbiam te Twoje proste nieprzeciętne twory:*

Dorota pisze...

Świetne zdjęcie rodzinne. :) Rameczki i serduszka są świetne.:)To ja Dorota od tej poduszeczki z różami. ;) Pozdrawiam serdecznie. :)

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa :D
Aniu - mam nadzieję, że dziewczynom też się spodobają :)

Ewa pisze...

Kasiu, podziwiałam wcześniej już wcześniej podziwiam nieustannie, wiesz co mi chodzi po głowie...? Chyba złożę u Ciebie zamówienie... :*

Maria pisze...

ach... te rodzinne obrazki... piekniste sa :)

Joanna pisze...

Pomysł fantastyczny, wykonanie super:)

Nicky pisze...

Fantastyczna ekspozycja rodzinki :), na Walentynki dałam mężowi "Kartkę od serca" właśnie z serduszkami-członkami rodzinki(z pianki i papieru)bardzo się ucieszył :))
Pozdrawiam cieplutko

ania pisze...

Spodobał mi się pomysł z aniołkiem po środku,to jak dobra duszyczka,która czuwa nad cała rodzina. Perfekcja u ciebie zakrawa o wariację w sensie pozytywnym ;) Życze pieknego weekendu.

Ania pisze...

Rodzinne obrazki są superowe!
Naprawdę świetny pomysł.
Mam pytanko. Gdzie kupujesz te malutkie serwetki takie jak ta z aniołkiem co mi przesłałaś? One były sprzedawane jako chusteczki higieniczne?
Są super.

Laobeth pisze...

świetne! pomysł, wykonanie, kolorystyka.. wszystko!! :)

Alicja pisze...

Fantastyczny pomysł i piękne wykonanie! Twoje prace po prostu mnie zachwyciły!Pozdrawiam serdecznie!:)

Boei pisze...

Przepiękne...;)

kasia pisze...

Mogę zaświadczyć pod karą śmierci,żeś MIŚĆ!

brydzia pisze...

ŚLICZNOŚCI !!!
pozdrawiam serdecznie:)

Myśli pisane pisze...

fantastyczny obrazek !!

Anonimowy pisze...

Rameczka jest śliczna:) Bardzo mi się podoba i czekam na nią z niecierpliwością.To dzięki mojej siostrze Ani będę miała taką rodzinną rameczkę:))
Powieszę ją w widocznym miejscu, żeby wszyscy ją widzieli i podziwiali:) Jeszcze raz dziękuję za śliczną rameczkę:) Pozdrawiam:) Dorota:)

dudqa pisze...

Urocza rameczka, miałas rewelacyjny pomysł

Anonimowy pisze...

pomysł rewelacja:)
i wykonanie też świetne! :)
baaardzo mi się podoba;)

Kaprys pisze...

Rodzinne rameczki są przepiękne !!!
Pozdrawiam Agnieszka

Ivonn pisze...

Świetny pomysł z tymi rodzinnymi obrazkami/ramkami. Bardzo mi się podoba :)

Irena Rysa Maciąg pisze...

cudowne i pomysłowe.

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...