wtorek, 27 września 2011

Zestaw śniadaniowy i kolejna Knuja


Rhodiana zamówiła sobie u mnie torebeczkę śniadaniową do pracy ( "lunch-box" się to chyba światowo nazywa!), taka na kanapeczkę, jogurcik i jabłuszko.
Po srogich groźbach w końcu podpowiedziała mi kolorystykę, czyli generalnie podobały jej się materiałki, które dostałam od cioci.
Ponieważ moja wyobraźnia od razu weszła na wysokie obroty, to i nie obyło się bez całego zestawu ;D

Większa torebeczka powstała z pasiastego materiału, do którego dorzuciłam śliczną kwiatuszkową tasiemkę i  dwa duże drewniane guziole.



Środek jest ze sztucznego, śliskiego materiału - coś a'la ortalion, tylko grubszy.
Wiola chciała w razie "wypadku" szybciutko móc to wyczyścić.


Druga torebeczka powstała z motylkowego materiału. 


Jest mniejsza i zapinana na rzep. 
Środek w różyczki z ceratki na bawełnie.


Potem powstała podkładka - co by jeść w przyjemnym otoczeniu motylków :)
No i higieniczniej, niż tak bezpośrednio na stoliku.


Z tyłu doszyłam wstążeczkę...


... dzięki czemu podkładkę można zwinąć w rulonik.


Ponieważ wszystko to zajmuje trochę miejsca i do małej torebeczki babeczki ;) raczej się nie zmieści - powstała jeszcze torba, która poza zestawem śniadaniowym może pomieścić na przykład jakieś dokumenty.
Jedna strona motylkowa...


... a na drugiej jest motylkowa kieszonka.


Ja natomiast zamówiłam sobie u Wioli ludowe kolczyki-kuleczki :)


Tylko, że Klan Knuj nam się powiększył - Wiola rozpędu nabrała i pakę mi przysłała (ale mi się rymło, hihi) !


Limonkowe kolczyki dałam Młodej i po prostu super w nich wygląda!


A ten komplet... oj, podziwiałam na blogu Wioli i wzdychałam...
A teraz JEST MÓJ !!!
Dzięki Wiolu serdeczne - niesamowitą niespodziankę mi sprawiłaś :D


Uwielbiam wymianki!
Nie tylko za niespodzianki - przy okazji moich ulubionych owocowych herbatek się ożłopię ;)

Miłego wieczorku :)

31 komentarzy:

Ewa pisze...

"siostrzeństwo" Knuj się rozszerza - HURA!!
genialne przygotowałaś prezenty :) no genialne po prostu!

Alexandra pisze...

Ale cudne prezenty :) Torebki śniadaniowe, zresztą cały komplet GENIALNE :) No i piękności też otrzymałaś :)

Misiabe pisze...

Ale ci zazdroszcze :) Nie dość że takie cudeńka tworzysz to jeszcze dostajesz super prezenty!! :)

Ewa pisze...

kto knuje - ten ma "odknute" ;)

by_giraffe pisze...

piękny Twój zestaw śniadaniowy, a i prezenty super dostałaś :)

Aga pisze...

bardzo piekna i wesoly zestaw sniadaniowy :)

rhodiana pisze...

A zestawik już u mnie :D Jak przyszłam z pracy czekała mnie mega niespodzianka!! Kasiu, bardzo, bardzo dziękuję, cały zestaw jest super i już jutro biorę go do pracy :D

Kasia z Różności pisze...

Misiabe - faktycznie! Muszę przyznać, że mam szczęście do fajnych blogowych koleżanek :)
Rhodiana - ufff! To dobrze, że niespodzianki nie zepsułam, bo już się bałam :D

jola_zola pisze...

no kurczaczek.... cudny lunchcośtam uszyłaś:):):)
naszyjnika zazdraszczam szczęściaro:)

Qra Domowa pisze...

ZIELONY KOMPLET OSZAŁAMIAJĄCO PIEKNY:))

Ania pisze...

Ale mi się podobają te Twoje torbiszony!!!!
Są superowe.
Wymianka super. Ja tam się cieszę z tego poszerzającego się klanu knuj. Pozdrawiam :-)

Wiewióra pisze...

Zestaw śniadaniowy prze rewelacyjny!!! i jaki dopracowany. Podziwiam szczerze. A wymiankowych cudności tylko pozazdrościć :)

Joanna Trojanowicz (bjutus) pisze...

Ostatnio, kiedy czytam o Klanie Knuj :), nurtuje mnie zasadnicze pytanie: Gdzie - przy takiej pojemności wymiankowych "paczuszek" - znajdujecie miejsce, żeby to wszystko trzymać??? Aaaa, no tak, słodyczki i herbatki zapewne znikają w tempie ekspresowym. Pozdrówki :)
A czy Knuja jedzie w końcu do Wawy?

czary mary z materiału pisze...

Zestaw sniadaniowy genialny ,co tu duzo mówic :))Komplet biżuterii też cudo :)

lejdik pisze...

Piękną pracę wykonałaś, torebki śniadaniówki są super!!
A prezentów można Ci szczerze zazdrościć:)))Pozdrawiam

Maria pisze...

no, w koncu zagadka sie wyjasnila ;) swietny zestaw snaidaniowy!

paauliska pisze...

same wspaniałości :)tylko pozazdrościc takich wymianek :)

Marzena pisze...

Kasiu droga.Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.Czasu u mnie ostatnio tak malo,że nie moge pozwolic sobie na wędrówki częste po blogach.Mimo to pozdrawiam serdecznie i obiecuję,że będę zagladac do Ciebie :D

Agnes pisze...

Zawsze używasz rewelacyjnych materiałów. A otrzymana drewniana biżuteria bardzo mi się podoba.

kasia pisze...

Super wymianka,a zestawik sniadaniowy rewelacja:)

Jomo pisze...

Piękności same!!!! Kasieńko Twój zestaw obłędny na kompletu od Rhodiany, znając Twoje umiłowanie zielonego, tylko popatrzeć można i to z daleka ;)!

Kaprys pisze...

Prezenty przeurocze !!!
Pozdrawiam Agnieszka

Kasia z Różności pisze...

Joasiu - no i tu właśnie pojawił się problem, bo mi miejsca na biżutki zaczęło brakować i muszę sobie jakąś skrzynię na te wszystkie cuda sprawić ;) A stolyce nawiedzę, ale kiedy?! To ja sama nie wiem - miało być teraz, ale się pokićkało i najbliższy realny termin to chyba ferie zimowe...tylko jeszcze nie wiem które! ;DDD

evejank.blogspot.com pisze...

Fajna wymianka. Super ten zestaw śniadaniowy, który uszyłaś. Rewelacyjny pomysł Prezenty super.

ania pisze...

Piekna ta wymianka,a na dodatek z dodatkowymi prezentami :) Aż zazdroszcze zarówno jednej jak i drugiej z was.

Magiczna Fabryka pisze...

Fantastyczna wymianka! Pasiasta torebeczka jest przepiękna! Nie sposób oderwać oczu! A tego drewnianego kompletu to tylko zazdrościć, cudny!

Unknown pisze...

czaderska sniadniowka, nic tylko z taka do pracy ... :):):)

raeszka pisze...

Przygotowałyście dla siebie cudne niespodzianki :).

IQ7 pisze...

...masz extra materiały! gdzie się zaopatrujesz w te cudeńka? pozdrawiam:)

Peninia / Gosia pisze...

Ale cudo...a tkaninki mnie oczarowały. Wspaniałe!
Miłego dnia życzę i ciepło pozdrawiam. Posyłam promyki jesiennego słonka:)

w związku z nitką pisze...

Wymianka super. Śniadaniowy komplet ekstra a biżuteria też śliczna. Miłe jest takie wzajemne obdarowywanie się własnymi wytworami :)
Pozdrawiam :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...