sobota, 5 lutego 2011

Serduszka

Dzisiaj szybko, bo coś nawala - albo dostawca netu albo (co gorsza) mój komputerek :/
Bardzo się cieszę, że przy okazji candy tworzy nam się fajna baza miejsc na letni wypoczynek. Dzięki Wam dziewczynki ! :)))

Na tapecie były nowe serduszka, tym razem w wersji romantycznej.
Tego materiału w różyczki mam tak niewiele, że długo zastanawiałam się na co go przeznaczyć. Aż przyszedł na niego czas i objawił mi się w formie takich serduszek :)

 Wersja 'Home..."


Wersja 'Kocham Cię'


I serduszko w tonacji ecri


A to moje wyzwanie - serduszka dla fanów wszelkich czterech kółek, tych starych, jak i tych nowszych. Długo układało się w mojej głowie, aż w końcu efekt końcowy wyszedł tak:




I powiem Wam, że jestem zadowolona z każdego z tych serduszek. Pomimo tego, że każde jest inne, to zarazem każde wyszło bardzo klimatyczne :)

A na koniec trochę humorku dla amatorów trunku z pianką ;D

(źródło-net)
c.d.n

Miłej niedzieli Wam życzę :)

14 komentarzy:

Agnieszka pisze...

Serduszka śliczne:)
Materiały w kwiatuszki po prostu przepiękne!
Pozdrawiam cieplutko

Kica pisze...

Uwielbiam te twoje romantyczne serca:) śliczne są:):):)

Danuta pisze...

Ale cudne uszyłaś serduszka. Co za perfekcja w każdym calu. Wykonanie i to połączenie materiałów to mistrzostwo świata;-) Podziwiam Cię i jeszcze ten napis. Piękny prezent na Walentynki
Pozdrawiam

Jomo pisze...

Kasieńko serduszka świetne i coraz to inne. Jesteś kopalnią ;D pomysłów! Tobie również spokojnej, miłej niedzieli :)

czary mary z materiału pisze...

Śliczne serduszka, bardzo romantyczne :)

Darsi pisze...

Piękne serduszka, te z różyczkami bardzo romantyczne, a z autkiem...idealne dla mojego M ;) Buziaczki i pozdrowienia niedzielne posyłam:)

brydzia pisze...

Piękne serduszka - to połączenie lnu i motywu różanego daje niesamowity, romantyczny efekt.
A dla fanów 4 kółek serducho jak się patrzy!
Pozdrawiam cieplutko:)

MaJu pisze...

Serduszka są śliczne. Te z autami rewelacyjne. Fajny pomysł.
pozdrawiam

Maggie pisze...

Cudne są :)

Artnova pisze...

Serduszka cudne!Miałaś świetny pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

ivcia pisze...

Uwielbiam wszystkie puchate serduszka...Twoje są śliczne...zwłaszcza te motoryzacyjne.
Zabawny humorek pokazałam mężowi :))))
*Pozdrawiam*

Calypso pisze...

Cudowne serduszka!!!Wyglądają przepięknie!!!!

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczne serduszka!Dziękuję za odwiedzinki na blogu i posyłam buziaki:)

Agul pisze...

Urocze te serduszka, a te z autem to po prostu genialne!!;)
Pozdrawiam

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...