poniedziałek, 6 grudnia 2010

Rozanielona jestem ;)

Ale najpierw pokażę Wam pewnego świętego, który przybył do nas dzisiaj w nocy z prezentami dla dzieci :)


 Przycupnął sobie na głośniku od więży, ale okazało się, że nie przybyła sam...

 Za pomocnika wziął sobie tym razem bałwanka, który dźwigał górę prezentów


Mikołaj miał dołączyć do paczuszek śliczne aniołki, które przyleciały od Ewci dzięki jej candy-niespodziance.


 Chciałam być chytra - zamówić te aniołki i skorzystać z jednej przesyłki z niespodzianką, ale okazało sie, że taką właśnie anieliczkę Ewcia dla mnie szykuje :) Kiedy dowiedziała się, że chciałabym jeszcze takiego chłopczyka, to zrobiła go dla mnie FOR FREE!!!
Wierzcie mi, że na żywo są dużo piękniejsze i włąśnie dlatego są jeszcze ze mną, po prostu nie mogę się z nimi rozstać!!! Więc pójdą do Młodych chyba dopiero na Gwiazdkę... ;)

Ewciu  DZIĘKUJĘ - DZIĘKUJĘ - DZIĘKUJĘ !!!
A ponieważ na zdjęciu w napisie wkradł się błąd (co dopiero teraz zauważyłam), to informuję, że autorką tych ślicznych aniołeczków jest Ewcia, czyli by_giraffe :)

To jeszcze nie koniec - będzie jeszcze więcej aniołków!
Brałam udział w "Wymiance aniołkowej" organizowanej przez Agnieszkę. Swoją paczuszkę już pokazywałam, a dzisiaj pora na prezenty, które dostałam.
Można zazdrościć !


Piękny szydełkowy srebrny anioł, niebieski aniołeczek, anielinka z krzyżyków i karteczka z aniołem krzyżykowym ! 
Wszystko pięknę, bardzo starannie wykonane. Po prostu kolejne piękne anioły, które do mnie trafiły :)
I niech ktoś mi powie, jak ja mam nie być rozanielona ?!!!


 Bo do tego jeszcze oczywiście były przydasie (a wśród nich bałwanki, które tego roku mnie prześladują...), no i słodycze (co mnie kosztowało, żeby wytrzymały do zdjęcia!).
Autorka tych cudów napisała mi adres bloga, ale ja niestety chyba coś źle odczytuję, bo nie mogę go znaleźć :/
Kiniaczku (jeśli znowu coś nie przekręcam) - jeżeli tu zaglądasz, to napisz mi swojego linka w komentarzu, bo chciałabym Cię odwiedzić! Wszystkie otrzymane od Ciebie prezenty to cuda, za które BARDZO DZIĘKUJĘ! Każde z nich ozdabia już jakiś kącik mojego mieszkania :)

I jeszcze trochę moich aniołków, czyli zapachowe zawieszki świąteczne

I świąteczne serducha zapachowe w prezentowym woreczku z misiem


Oba kompleciki dostępne na FH.

Na koniec witam wszystkich nowych obserwatorów i uczestników mojego candy.
Jeżeli ktoś nie dostał dzisiaj prezentu, to tam ma szansę :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)



7 komentarzy:

Aśka pisze...

Zazdroszcze! Ja jescze czekam na moja wymiankowa niespodzianke!
Anioleczkowa para zrobiona na szydelku to jest HIT!!!!
Twoje zawieszki jak zwykel sa super...moja, ktora dostalam od Ciebie dynda dumnie przy kluczach!
Calusy

Danuta pisze...

Ale dzisiaj u Ciebie aniołków. Super dostałaś prezent. Bardzo mi się Twoje aniołki podobają .
Pozdrawiam

Kiniaczek pisze...

Witaj Kasiu!
Bardzo się cieszę, że spodobała Ci się paczuszka :) Mam nadzieję, że nic się nie pogniotło :D Bardzo mi przykro, że dostałaś ją z opóźnieniem :( Wysyłka przypadła w duże śniegi, a ja nie pomyślałam, że to spowoduje opóźnienie :( Mam nadzieję, że nie jesteś zła. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego blożka ;) (przepraszam za moje bazgroły hehe)

czary mary z materiału pisze...

Piękne prezenty dostałaś , zawieszki super:)
Pozdrawiam,

brydzia pisze...

Skoro można to zazdroszczę;)
Zawieszki, woreczki i serduszka piękne - gdzie Ty polujesz na te cudne tkaninki?
Pozdrawiam:)

Kerlaja pisze...

Z taką kolekcją nie można nie być rozanieloną :)
Cudne :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie na zabawę :)

decou-galeryjka pisze...

anielska kolekcja zachwycająca!

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...