środa, 16 czerwca 2010

Ekotorby/siatki na zakupy, słodki przepis i narzekania

   Wczoraj (prawie) cały dzień spędziłam na prasowaniu, a NIENAWIDZĘ PRASOWAĆ ! Wiem, że są tacy, co lubią, ale ja wolę tone garów pozmywać ręcznie niż prasować... Zwłaszcza w upale... Więc w upały sobie odpuściłam, no i się nazbierało. A ponieważ Młode brudzą przynajmniej jedną zmianę dziennie (bywa, że i trzy), to było co robić :%^&^$#. No to sobie pogadałam ;).
  

Przedstawiam dzisiaj ekotorby / siatki na zakupy z kotkami. Pierwsza w pięknym niebieściuchnym cieniowanym kolorze z kotkiem w równie niebieściuchne serduszka. Bardziej szersza niż wyższa, więc wejdzie więcej butelek z wodą. Zarówno do ręki, jak i na ramię. Jedyny egzemplarz, bo miałam niewielki kupon tego materiału i po uszyciu torby niewiele go zostało



Druga torba bardziej naturalistycza, tym razem z sympatycznym kotkiem w bardzo letnim pomarańczowym wydaniu




* * * * *

A ponieważ  sezon truskawkowy w pełni, to przedstawiam nowy słodki przepis, który robi się szybko i przyjemnie:

BABA PACHNĄCA LATEM


Składniki:

75 dag truskawek
10 dag cukru
25 dag serka homogenizowanego
150 ml kremówki
cukier waniliowy
3 łyżki żelatyny

   Żelatynę należy namoczyć i rozpuścić w 50 ml wody. Truskawki odszypułkować, opłukać i zmiksować z cukrem. Kremówkę trzeba ubić na sztywno z cukrem waniliowym, potem wymieszać z serkiem i 1/3 żelatyny. Masę truskawkową łączymy z pozostałą żelatyną, połowę wylewamy do formy na babę i studzimy. Przykrywamy masą serową, a potem resztą truskawkowej, studzimy. Jeżeli potraficie opszeć się pokusom, to na sam koniec można też wylać galaretkę dając trochę mniej wody niż podają na opakowaniu.  Następnie (oczywiście po wystudzeniu wszystkich składników) nakładamy na talerzyk i uciekamy w ustronne miejsce, żeby osoby postronne dały nam w spokoju podelektować się tą delicją :).
  Przepis i zdjęcie (z wiadomych powodów) zaczerpnięte są z "Przyjaciółki", nie mam komletnie pojęcia, z którego numeru, ale na pewno z zeszłego roku.
Życzę smacznego i pozdrawiam
   :)

3 komentarze:

Marzena pisze...

Przyjemniuchna z tym pomarańczowym kotem

Darsi pisze...

Fajniuuuuchne torby ta z pomarańczowym kotem idealnie wpasowała by mi się do kuchennych klimatów bo mam takie zasłonki ;) /pomarańczowa kratka/

Marietta pisze...

Obie piękne, i te kotki - słodkie!!

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...